REPOZITORIU UPSC

Counseling children in the Romanian school

Show simple item record

dc.contributor.author CUMPĂNĂȘOIU, Teodor-Sorin
dc.date.accessioned 2022-11-22T09:04:52Z
dc.date.available 2022-11-22T09:04:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CUMPĂNĂȘOIU, Teodor-Sorin. Counseling children in the Romanian school. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 404-408. ISBN 978-9975-46-617-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-617-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3631
dc.description Regarding the development of the child, education is the vital field of the society in which it must be permanently invested, because its fundamental purpose consists in the transmission from generation to generation of all the knowledge, accumulated over the centuries, by humanity; in preparing the child for socio-professional and family life, for integration into society, simultaneously with the development of his personality and reaching a maximum potential. In this sense, the school must help children to know and accept each other, to design and internalize their ideals, to help them become aware and take responsibility for participating and participating. is involved in the development of the society to which they belong. en_US
dc.description.abstract În ceea ce privește dezvoltarea copilului, educația este domeniul vital al societății în care trebuie investit permanent, căci scopul fundamental al acesteia constă în transmiterea din generație în generație a tuturor cunoștințelor, acumulate de-a lungul secolelor, de umanitate; în pregătirea copilului pentru viața socioprofesională și de familie, pentru integrarea în societate, concomitent cu dezvoltarea personalității lui și cu atingerea unui potențial maxim. În acest sens, școala trebuie să-i ajute pe copii să se cunoască și să se accepte, să-și proiecteze și să-și interiorizeze idealurile, să-i ajute să conștientizeze și să-și asume responsabilitatea pentru a participa și a se implica în dezvoltarea societății căreia îi aparțin. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Consiliere en_US
dc.subject Copil en_US
dc.subject Psihologie en_US
dc.subject Counseling en_US
dc.subject Child en_US
dc.subject Psychology en_US
dc.title Counseling children in the Romanian school en_US
dc.title.alternative Consilierea copiilor în școala românească en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account