| dc.contributor.author | CUMPĂNĂȘOIU, Teodor-Sorin | |
| dc.date.accessioned | 2022-11-22T09:04:52Z | |
| dc.date.available | 2022-11-22T09:04:52Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | CUMPĂNĂȘOIU, Teodor-Sorin. Counseling children in the Romanian school. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 404-408. ISBN 978-9975-46-617-2. | en_US | 
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-617-2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3631 | |
| dc.description | Regarding the development of the child, education is the vital field of the society in which it must be permanently invested, because its fundamental purpose consists in the transmission from generation to generation of all the knowledge, accumulated over the centuries, by humanity; in preparing the child for socio-professional and family life, for integration into society, simultaneously with the development of his personality and reaching a maximum potential. In this sense, the school must help children to know and accept each other, to design and internalize their ideals, to help them become aware and take responsibility for participating and participating. is involved in the development of the society to which they belong. | en_US | 
| dc.description.abstract | În ceea ce privește dezvoltarea copilului, educația este domeniul vital al societății în care trebuie investit permanent, căci scopul fundamental al acesteia constă în transmiterea din generație în generație a tuturor cunoștințelor, acumulate de-a lungul secolelor, de umanitate; în pregătirea copilului pentru viața socioprofesională și de familie, pentru integrarea în societate, concomitent cu dezvoltarea personalității lui și cu atingerea unui potențial maxim. În acest sens, școala trebuie să-i ajute pe copii să se cunoască și să se accepte, să-și proiecteze și să-și interiorizeze idealurile, să-i ajute să conștientizeze și să-și asume responsabilitatea pentru a participa și a se implica în dezvoltarea societății căreia îi aparțin. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US | 
| dc.subject | Consiliere | en_US | 
| dc.subject | Copil | en_US | 
| dc.subject | Psihologie | en_US | 
| dc.subject | Counseling | en_US | 
| dc.subject | Child | en_US | 
| dc.subject | Psychology | en_US | 
| dc.title | Counseling children in the Romanian school | en_US | 
| dc.title.alternative | Consilierea copiilor în școala românească | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |