REPOZITORIU UPSC

Inclusive kindergarten

Show simple item record

dc.contributor.author UNTARU, Ștefania Simona
dc.date.accessioned 2022-11-21T10:36:33Z
dc.date.available 2022-11-21T10:36:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation UNTARU, Ștefania Simona. Inclusive kindergarten. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 381-384. ISBN 978-9975-46-617-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-617-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3626
dc.description When we say "inclusive kindergarten", we should not think of children with special educational needs, but of each child, because each has its own pace of development and at some point may need certain special requirements. in terms of education. Inclusive kindergarten must recognize and react to the various requirements of the child through: appropriate curricula, effective organization, concrete teaching strategies, optimal use of resources, partnerships with other community institutions. Every child should have an equal chance at education. The careful education of these children ensures a faster development than was initially considered possible, the education received at home and at school / kindergarten has a decisive role in the development and socialization of these children. en_US
dc.description.abstract Când spunem ,,grădiniţă incluzivă”, nu trebuie să ne ducem cu gândul la copiii cu cerințe educative speciale, ci la fiecare copil în parte, pentru că fiecare are un ritm propriu de dezvoltare şi la un moment dat poate avea nevoie de anumite cerinţe speciale în ceea ce priveşte educaţia. Grădinița incluzivă trebuie să recunoască şi să reacţioneze la diversele cerinţe ale copilului prin: programe de învăţământ adecvate, organizare eficientă, strategii didactice concrete, folosirea optimă a resurselor, parteneriate cu celelalte instituţii ale comunităţii. Fiecare copil trebuie să aibă şanse egale la educaţie. Educaţia atentă a acestor copii asigură o dezvoltare mai rapidă decât s-a considerat a fi posibil iniţial, educaţia primită acasă şi la şcoală/ grădiniţă are un rol hotărâtor în dezvoltarea şi socializarea acestor copii. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Timpurie en_US
dc.subject Calitate en_US
dc.subject Egalitate en_US
dc.subject Incluzivă en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Early en_US
dc.subject Quality en_US
dc.subject Equality en_US
dc.subject Inclusive en_US
dc.title Inclusive kindergarten en_US
dc.title.alternative Grădinița incluzivă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account