dc.contributor.author |
MOCANU, Cornelia |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-08T10:31:16Z |
|
dc.date.available |
2022-11-08T10:31:16Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
MOCANU, Cornelia.The impact of education on the personality of children with mild mental disabilities. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 317-320. ISBN 978-9975-46-617-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-617-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3615 |
|
dc.description |
The socialization process of children with mental disabilities faces difficult problems to solve,
such as the lack of interpersonal communication skills in the environment of people without disabilities; the
non-existence of the need to communicate; inadequate self-esteem; negative perception of other people;
egocentrism; the inclination to be maintained and protected.The life of the mentally handicapped child does
not involve wide contact with his peers: if the child is institutionalized, then he is surrounded by people with
similar social-mental and communicative problems; if they are in the family, then only the family, the
relatives, are next to them, therefore the need for a deep analysis of the laws of communication development
in the category given by children |
en_US |
dc.description.abstract |
Procesul de socializare a copiilor cu deficienţă mintală se confruntă cu probleme greu de
soluţionat, cum ar fi lipsa deprinderilor de comunicare interpersonală în mediul persoanelor fără deficienţe;
inexistenţa necesităţii de a comunica; autoaprecierea inadecvată; perceperea negativă a altor persoane;
egocentrismul; înclinaţia spre a fi întreţinuţi şi tutelaţi. Viaţa copilului cu deficienţă mintală nu presupune contactul larg cu semenii săi: dacă copilul este instituţionalizat, atunci el este înconjurat de persoane cu
probleme social-psihice şi comunicative asemănătoare; dacă se află în familie, atunci alături sunt doar
familia, rudele, de aceea necesitatea unei analize profunde a legităţilor de dezvoltare a comunicării la
categoria dată de copii. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Dizabilități |
en_US |
dc.subject |
Mintal |
en_US |
dc.subject |
Incluziune |
en_US |
dc.subject |
Competențe sociale |
en_US |
dc.subject |
Activități extradidactice |
en_US |
dc.subject |
Disabilities |
en_US |
dc.subject |
Mental |
en_US |
dc.subject |
Inclusion |
en_US |
dc.subject |
Social skills |
en_US |
dc.subject |
Extra didactic activities |
en_US |
dc.title |
The impact of education on the personality of children with mild mental disabilities |
en_US |
dc.title.alternative |
Impactul educaţiei asupra personalităţii copiilor cu dizabilităţi mintale uşoare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |