REPOZITORIU UPSC

Educational guidelines for the valorization of children's rights

Show simple item record

dc.contributor.author GENOVECA, Constantin
dc.date.accessioned 2022-11-08T10:21:53Z
dc.date.available 2022-11-08T10:21:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GENOVECA, Constantin. Educational guidelines for the valorization of children's rights. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 312-317. ISBN 978-9975-46-617-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-617-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3614
dc.description The interest in the rights of the child arose in the second half of the nineteenth century, when the first movement concerned with child development issues arose, advocating for its protection against neglect, exploitation and violence. Currently, the elaboration of the National Strategy for the protection and promotion of children's rights is taking place at a time of reconfiguration of all public policies, in all sectors. The strategy aims to ensure an effective framework for implementing the main priorities in the field of children's policies of the Government Program, designed so as to "allow conditions for the development and training of children from birth to adulthood". en_US
dc.description.abstract Interesul pentru drepturile copilului a apărut în a doua jumătate a secolului al XIX-lea, când a luat naştere prima mişcare preocupată de aspecte referitoare la dezvoltarea copilului, care pleda pentru protecţia acestuia împotriva neglijării, exploatării şi a violenţei. In prezent, elaborarea Strategiei naționale pentru protecția și promovarea drepturilor copilului are loc într-un moment de reconfigurare a tuturor politicilor publice, din toate sectoarele. Strategia îşi propune asigurarea unui cadru efectiv de implementare a principalelor priorități în domeniul politicilor pentru copii ale Programului de Guvernare, concepute astfel încât „să permită condiţii de dezvoltare şi formare a copiilor de la naştere şi până la majorat˝. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Valorizare en_US
dc.subject Drepturile copilului en_US
dc.subject Medii educationale en_US
dc.subject Dezvoltare en_US
dc.subject Politici publice en_US
dc.subject Valorisation en_US
dc.subject Children's rights en_US
dc.subject Educational environments en_US
dc.subject Development en_US
dc.subject Public policy en_US
dc.title Educational guidelines for the valorization of children's rights en_US
dc.title.alternative Orientari cu caracter educational in vederea valorizarii drepturilor copiilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account