REPOZITORIU UPSC

Online education – success education

Show simple item record

dc.contributor.author COVOR, Daniela
dc.date.accessioned 2022-11-04T13:38:05Z
dc.date.available 2022-11-04T13:38:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation COVOR, Daniela. Educația online – educație de succes. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 287-291. ISBN 978-9975-46-617-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-617-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3607
dc.description In the context generated by the Covid-19 pandemic, online education is a new way of approaching the educational instructive process: the background elements remain the same, but the means of acquiring knowledge are different. This period has shown us that through adaptability and innovation the educational process can continue, and computer technology plays an extremely important role. But the transition from traditional teaching to distance learning environments entails new risks for students with special educational needs, bringing additional challenges that overlap with existing ones. Inclusive education must aim at approaches and practices in which as many educational actors as possible must be involved, so that children do not become vulnerable to challenges. În contextul generat de pandemia de Covid-19, educația online este o modalitate nouă de abordare a procesului instructiv educativ: elementele de fond rămân aceleași, dar mijloacele de însușire a cunoștințelor sunt altele. en_US
dc.description.abstract Această perioadă ne-a demonstrat că prin adaptabilitate și inovație procesul educațional poate continua, iar tehnologia informatică ocupă un rol extrem de important. Dar trecerea de la predarea tradițională la mediile de învățare la distanță presupune noi riscuri pentru elevii cu cerințe educaționale speciale, aduce provocări suplimentare care se suprapun cu cele deja existente. Educația incluzivă trebuie să vizeze abordări și practici în care trebuie implicați cât mai mulți actori educaționali, astfel încât copiii să nu devină vulnerabili în fața provocărilor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație online en_US
dc.subject Elevi cu TSA en_US
dc.subject Resurse educaționale deschise (RED) en_US
dc.subject Învățământ primar en_US
dc.subject Online education en_US
dc.subject Students with ASD en_US
dc.subject Open educational Resources (OER) en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.title Online education – success education en_US
dc.title.alternative Educația online – educație de succe en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account