dc.contributor.author |
VRABIE, Silvia |
|
dc.contributor.author |
ZGHEREA, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-04T13:12:55Z |
|
dc.date.available |
2022-11-04T13:12:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
VRABIE, Silvia, ZGHEREA, Daniela.Methods of knowing the personality of Primary School students. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 272-278. ISBN 978-9975-46-617-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-617-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3604 |
|
dc.description |
The student's personality is a fundamental element in the teaching process, it is a raw material
that the teacher has the duty to sand properly based on deep knowledge of its features. Knowing the student's
personality allows the teacher, regardless of the discipline he teaches, to structure in a real way, imprinting
its dynamism, the artificiality of teaching a lesson being eliminated by the way in which the teacher,
knowing the student's personality, knows how to motivate his participation in class. Without an adequate
knowledge of the abilities, abilities, orientations, natural predispositions of the student and without a
continuous connection of the teacher to the new, the didactic act, as a whole, risks to be damaged, with
negative consequences for all parties involved. |
en_US |
dc.description.abstract |
Personalitatea elevului este element fundamental în procesul didactic, este un material brut pe
care profesorul are îndatorirea să îl șlefuiască adecvat pe baza cunoașterii profunde a trăsăturilor acestuia.
Cunoașterea personalității elevului permite cadrului didactic, indiferent de disciplina pe care o predă, să
structureze activitatea curentă în mod real, imprimând acesteia dinamism, artificialitatea predării unei lecții
fiind eliminata de modul în care profesorul, cunoscând personalitatea elevului, știe să motiveze participarea
acestuia la oră. Fără o cunoaștere adecvată a capacităților, abilităților, orientărilor, predispozițiilor naturale
ale elevului și fără o racordare continuă a profesorului la nou, actul didactic, în ansamblu, riscă să fie
deteriorat, cu consecințe negative pentru toate părțile implicate. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Metodă |
en_US |
dc.subject |
Personalitate |
en_US |
dc.subject |
Școlar |
en_US |
dc.subject |
Method |
en_US |
dc.subject |
Personality |
en_US |
dc.subject |
School |
en_US |
dc.title |
Methods of knowing the personality of Primary School students |
en_US |
dc.title.alternative |
Metode de cunoaștere a personalității școlarilor din clasele primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |