dc.contributor.author |
IAROVOI, Rodica |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-01T10:40:44Z |
|
dc.date.available |
2022-11-01T10:40:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
IAROVOI, Rodica. Quality of communication as a basic factor of understanding. În : Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar" : Materiale ale conferinței științifice internaționale, 26 noiembrie 2021. Chişinău : CEP UPS, 2022, pp. 228-232. ISBN 978-9975-46-617-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-617-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3593 |
|
dc.description |
Comprehension is a basic factor in sending and receiving messages. The primary school
curriculum projects the production an reception of messages. Communication occurs with a certain
purpose/objective. Communicațion skills include the ability to produce messages and the ability to receive
messages. Language skills influence verbal communication. Phonology, semantics, syntax and pragmatics
are areas of language. Knowledge has the ability to facilitate the understanding of reality. |
en_US |
dc.description.abstract |
Comprehensiunea e factor de bază în emiterea și receptarea de mesaje. Curriculumul pentru
învățământul primar proectează producerea și receptarea mesajelor. Comunicarea se produce cu un anumit
scop/obiectiv. Competența de comunicare cuprinde capacitatea de a produce mesaje și capacitatea de a
recepta mesaje. Abilitățile lingvistice infliențează comunicarea verbală. Fonologia, semantica, sintaxa și
pragmatica sunt arii ale limbajului. Cunoștințele au capacitatea de a facilita înțelegerea realității. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Emitere |
en_US |
dc.subject |
Receptare |
en_US |
dc.subject |
Mesaj |
en_US |
dc.subject |
Comprehensiune |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.subject |
Abilități lingvistice |
en_US |
dc.subject |
Arii ale limbajului |
en_US |
dc.subject |
Cunoștințe |
en_US |
dc.subject |
Înțelegere |
en_US |
dc.subject |
Transmission |
en_US |
dc.subject |
Reception |
en_US |
dc.subject |
Message |
en_US |
dc.subject |
Comprehension |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Communication |
en_US |
dc.subject |
Language skills |
en_US |
dc.subject |
Areas of language |
en_US |
dc.subject |
Knowledge |
en_US |
dc.subject |
Understanding |
en_US |
dc.title |
Quality of communication as a basic factor of understanding |
en_US |
dc.title.alternative |
Calitatea comunicării ca factor de bază a comprehensiunii |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |