REPOZITORIU UPSC

Browsing Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar by Title

Browsing Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar by Title

Sort by: Order: Results:

  • ENACHE, Beatrice-Ionela (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Educația constituie un drept fundamental și un bun public, totuși, acest drept trebuie să fie susținut, în cazul copiilor cu deficiențe, tulburări, dizabilități sau dificultăți de învățare, și de demersuri educaționale ...
  • SARANCIUC-GORDEA, Liliana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Articolul dat elucidează unele aspecte științifice, normative și metodologice de implicare a elevilor din clasele primare în cunoașterea și respectarea drepturilor copilului.
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; TOIA, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Asumarea responsabilităţilor deciziei părintelui de a oferi o educație sănătoasă copilului în contextul educației parentale nonviolente este o provocare ce implică un proces permanent de învăţare. Acest proces poate ...
  • ГРИГОРИУ, Диана; ХАХЕУ-МУНТЯНУ, Ефросиния; КОЖОКАРЬ, Лидия (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    В этой статье обсуждается норвежская государственная социальная служба по помощи и поддержке детям и подросткам Барневарн. В жизни каждой семьи может возникнуть сложная ситуация и может потребоваться помощь для заботы ...
  • MÎȚU, Daniela (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Prezentul articol are scopul principal de a prezenta aspecte privind drepturile copilului reflectate în textele literare și nonliterare, pentru elevii din ciclul primar. Ca rezultat al experienței oferite de activitatea ...
  • TICEA, Daniela-Aurelia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    „Copilăria este o lume de miracole şi de uimire a creaţiei scăldate în lumină, ieşind din întuneric, nespus de nouă şi proaspătă şi uluitoare.” EUGEN IONESCU. Experiența pe care aș vrea să v-o împărtășesc face trimitere ...
  • VOICULESCU, Simona Elena (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Am derulat un proiect cu elevii de clasa a IV-a prin care am promovat dreptul de a avea o familie. Ei cercetează vieţile unor persoane reale care le influenţează viaţa de zi cu zi. Ei realizează mai multe lucrări care ...
  • ENACHE, Oana Iuliana; HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Educaţia pentru drepturile copilului constituie o necesitate în contextul provocărilor societăţii contemporane. Globalizarea, multilingvismul şi multiculturalismul, polarizarea socioeconomică a membrilor societăţii ...
  • MERSINAJ, Msc Luljeta (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Children’s human rights education refers to education and educational practices in schools and educational institutions that are consistent with the United Nations Convention on the Rights of the Child. Education in ...
  • MOȚA, Ionela-Marina (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Cunoaşterea şi respectarea drepturilor copilului este o necesitate pentru a ne conforma normelor şi regulilor sociale. Este foarte important ca toată lumea, mai ales părinţii să cunoască aceste drepturi, deoarece ...
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; BURCĂ, Anișoara (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Copiii sunt personalități complete care trebuie tratate cu respect și ale căror opinii trebuie luate în considerare, participarea lor la decizii care îi privesc în mod direct fiind fundamentală. Drepturile copilului ...
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; BRUJA, Carmen-Vasilica (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Learning the rights of the child must go hand in hand with learning the responsibilities associated with these rights. Even if they are in kindergarten and their age does not exceed six years, preschoolers must learn ...
  • TUDOR, Andreea (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    There are children everywhere deprived of the warmth and love of home, children abused and neglected, children who work hard to survive - in a word, "children without childhood." Placing the child at the center of a ...
  • BOSTAN, Cristina Elena (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Provocările lumii contemporane au condus către delimitarea conceptuală a noilor educații. Drepturile copilului, parte a educației pentru democrație, pot fi cunoscute încă din clasele primare cu ajutorul metodelor bazate ...
  • CUMPĂNĂȘOIU, Teodor-Sorin (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    În ceea ce privește dezvoltarea copilului, educația este domeniul vital al societății în care trebuie investit permanent, căci scopul fundamental al acesteia constă în transmiterea din generație în generație a tuturor ...
  • UNGUREANU, Nicoleta Alexandra (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Prin acest articol ne propunem să arătăm avantajele activităților integrate în învățământul preșcolar, demonstrând totodată că această abordare didactică este una care rezonează cu caracteristicile societății contemporane, ...
  • RUS, Calin (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Lucrarea susține posibilitatea și dezirabilitatea dezvoltării competențelor pentru cultură democratică, așa cum au fost ele definite în Cadrul de referință al Consiliului Europei, de la o vârstă foarte mică, inclusiv ...
  • PRODANIUC, Marina (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Inițierea copiilor în spațiul valorilor democratice și ale drepturilor omului, constituie unul din fundamentele educației începând cu cea mai fragedă vârstă. În vederea socializării copiilor școlari se pun în evidență ...
  • САПОГОВ, Владимир Митрофанович (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    В статье представлены материалы исследования уровней и критериев сформированности правого сознания, а также методические приемы диагностики правого саморазвития ребенка школьного возраста.
  • HERLO, Julien Narcis (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    n cadrul educației fizice, un aspect specific al comunicării didactice, în care implicațiile para verbale sunt determinante este comanda. În activitățile motrice comunicarea nonverbală intervine atât în comunicarea ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account