REPOZITORIU UPSC

Browsing Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar by Title

Browsing Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar by Title

Sort by: Order: Results:

  • MILITARU, Nicoleta Marilena (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The paper presents examples of activities that can be used with primary school children in order to explore different children’s rights.
  • BECK, Kathrin Franziska (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    This presentation focuses on school-based responses to children who have been exposed to abuse and neglect at home in Germany. The aim of this presentation is twofold: 1) to present relevant aspects of school social ...
  • MOCANU, Liuba (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The issue of paremias (proverbs, sayings) is studied both by linguists, anthropologists, psychologists, and teachers. The majority of the definitions given converge in considering paremias as forms of literary creation, ...
  • PAȘA, Timofei; CALANCEA, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Adolescența este o perioadă cu foarte mari schimbări emoționale precum și psihologice, de sexualitate emergentă și de alegeri importante de viață cu privire la ocuparea forței de muncă și educație. În această perioadă ...
  • OCERETNÎI, Sergiu; OCERETNÎI, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Supervizarea este o caracteristică a sistemului de asistență socială, valoarea supremă a căreia este învățarea valorilor și principiilor necesare activității de zi cu zi a specialiștilor din domeniu, care implică relaționarea ...
  • RAFALSKA, Marzena (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    One of the primary goals of every democratic state is to guarantee freedoms and human rights and show due respect to human dignity. Every child becomes a citizen from the very moment of birth, rather than becoming one ...
  • ZAGAIEVSCHI, Corina (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Acest articol abordează o problemă mereu actuală în domeniul educației, tradiție – modernitate – drepturile copilului, ideea scrierii a apărut în rezultatul realizării orelor de laborator, cu studenții, la cursul de ...
  • CÎRLAN, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Dreptul fundamental al elevilor este dreptul la educație care include, în mod special dreptul: să aleagă instituţia de învăţământ în care doresc să înveţe, să fie asiguraţi, în condiţiile legii, cu manuale, asistenţă ...
  • HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia; HÎRȚAN, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Copilăria este o etapă importantă de dezvoltare. Pentru a pregăti copiii pentru viața socială, este esențial ca ei să își însușească valorile necesare în această perioadă. Este una dintre responsabilitățile părinților, ...
  • CIOBANU, Valentina (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    În acest articol ne-am referit la modalitățile de a cunoaște drepturile elevilor nivelului primar de învățământ. Elevii la acest nivel pot să-și cunoască drepturile sale prin lectură, având formată competența de gestionare ...
  • COROI, Marinela Diana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    În contextul învățămâtului online, decalajele dintre elevi după mediul de învățare și nivelul de școlaritate, sunt accentuate, accesul la educație este inegal, competențele necesare acestei forme de învățare sunt cele ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account