dc.contributor.author |
MICLEUŞANU, Zinaida |
|
dc.contributor.author |
CUZNEȚOV, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-14T10:10:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-14T10:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
MICLEUŞANU, Zinaida, CUZNEȚOV, Larisa. Bazele consilierii. Ghid metodologic/ Zinaida Micleuşanu, Larisa Cuzneţov; Universitatea de Studii Europene din Moldova, Facultatea Psihologie şi Asistenţă Socială: [preprint]. Chişinău, 2015. 99 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/351 |
|
dc.description |
Ghidul metodologic la disciplina Bazele consilierii reprezintă un auxiliar teoretico-metodologic pentru studenţi. El se axează pe formarea competenţelor la cele trei niveluri comportamentale, cu grad divers de complexitate: cunoaştere, aplicare, integrare. Compe-tenţele la nivelul de cunoaştere presupun paşii de achiziţionare şi acumulare a cunoştinţelor teoretice; formarea bazei conceptuale în domeniul respectiv. Competenţele la nivel de aplicare, presupun formarea abilităţilor specifice disciplinei vizate, inclusiv dezvoltarea capacităţilor şi atitudinilor. Competenţele la nivel de integrare pre-supun formarea capacităţii de transfer a cunoştinţelor teoretice şi a abilităţilor practice în variate situaţii de viaţă, anticiparea şi depă-şirea situaţiilor de problemă; manifestarea atitudinii personale faţă de activitatea de consiliere. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
consiliere psihopedagogica |
en_US |
dc.subject |
consiliere psihologica |
en_US |
dc.subject |
psiholog--pregatire profesionala |
en_US |
dc.subject |
psihopedagog--competente de consiliere--formare |
en_US |
dc.subject |
consiliere educationala |
en_US |
dc.subject |
consiliere psihopedagogica--scopuri--obiective |
en_US |
dc.subject |
consiliere psihopedagogica--principii |
en_US |
dc.subject |
consiliere psihopedagogica--etape |
en_US |
dc.title |
Bazele consilierii |
en_US |
dc.title.alternative |
Ghid metodologic |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |