dc.contributor.author |
CUZNEȚOV, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-14T09:31:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-14T09:31:21Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
CUZNEŢOV Larisa. Consilierea parentală. Ghid metodologic/ Larisa Cuzneţov; Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova, UPS „I. Creangă” din Chişinău. Chişinău: Primex-Com, SRL, 2013. 111 p. ISBN 978-9975-4253-8-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-4253-8-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/349 |
|
dc.description.abstract |
Activităţile de consiliere psihopedagogică presupun un demers educaţional-formativ centrat pe valorificarea capacităţilor şi a disponi-bilităţilor individuale ale persoanei. Consilierea psihopedagogică este menită să faciliteze învăţarea de către fiecare persoană a unor deprin-deri şi abilităţi care să-i permită adaptarea permanentă printr-o schim-bare evolutivă la solicitările realităţii [7]. În contextul consilierii paren-tale (în continuare CP), vom valorifica ambele dimensiuni ale consilie-rii psihopedagogice: consilierea psihologică şi consilierea pedagogică, deoarece problemele cu care se confruntă adulţii, realizând unul dintre cele mai importante roluri sociale, cel de părinţi, presupun posedarea unui ansamblu de competenţe care i-ar face abili şi eficienţi în calitate de sfătuitori-consilieri. |
|
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Primex-Com, SRL |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior pedagogic |
en_US |
dc.subject |
consilierea parentala |
en_US |
dc.subject |
consiliere psihopedagogica |
en_US |
dc.subject |
consiliere psihopedagogica--parinti |
en_US |
dc.subject |
consilierea familiei |
en_US |
dc.subject |
consilierea parentala--predare-invatare--invatamant superior pedagogic |
en_US |
dc.title |
Consilierea parentală. Ghid metodologic |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |