REPOZITORIU UPSC

Psihomotricitate: perspective de aplicare în abordarea copiilor de vârstă preșcolară

Show simple item record

dc.contributor.author ANTOCI, Diana
dc.contributor.author ISAC, Olga
dc.date.accessioned 2022-06-13T09:22:44Z
dc.date.available 2022-06-13T09:22:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation ANTOCI, Diana, ISAC, Olga. Psihomotricitate: perspective de aplicare în abordarea copiilor de vârstă preșcolară. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 561-567. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3416
dc.description Prin prezentul articol am încercat să examinăm diverse abordări științifice în vederea conceptualizării și stabilirii evoluției psihomotricității în tratarea unor probleme din sistemul educației. Scopul studiului teoretic constă în analiza pozițiilor științifice în vederea interpretării și aplicării conceptului de psihomotricitate, determinării transformărilor pe parcursul anilor și importanței ce o are pentru educația integră a copilului. În final, examinarea amănunțită și aprofundată a surselor a permis evidențierea avantajelor și beneficiilor, pe care le oferă psihomotricitatea pentru dezvoltarea globală a copilului, identificarea perspectivelor dezvoltării conceptului de psihomotricitate în privința abordării copiilor de vârstă preșcolară și celorlalți participanți în cadrul procesului educațional care ține de formare și transformare dinamică calitativă a personalității. en_US
dc.description.abstract Through this article we have tried to examine various scientific approaches in order to conceptualize and stablish the evolution of psychomotricity in dealing with problems of education system. The purpose of the theoretical study is to analyze the scientific positions in order to interpret and apply the concept of psychomotricity, to determine the transformations over the years and the importance it has for the integral education of the child. Finally, a thorough and in-depth examination of the sources highlighted the advantages and benefits of psychomotricity for the global development of the child, identifying the prospects for developing the concept of psychomotricity in addressing preschool children and other participants in the educational process. Especially for formation and qualitative dynamic transformation of the personality. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Psychomotricity en_US
dc.subject Guided psychomotricity en_US
dc.subject Experimental psychomotricity en_US
dc.subject Global development en_US
dc.subject Action fantasies en_US
dc.subject Active education en_US
dc.subject Prevention, re-education en_US
dc.subject Psihomotricitate en_US
dc.subject Psihomotricitate dirijată en_US
dc.subject Psihomotricitate experimentală en_US
dc.subject Dezvoltare globală en_US
dc.subject Fantasmele de acțiune en_US
dc.subject Educație activă en_US
dc.subject Prevenire en_US
dc.subject Reeducare en_US
dc.title Psihomotricitate: perspective de aplicare în abordarea copiilor de vârstă preșcolară en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account