REPOZITORIU UPSC

Importanţa familiei ȋn integrarea copiilor cu CES

Show simple item record

dc.contributor.author IUSCO, Ioana-Maria
dc.date.accessioned 2022-06-10T08:25:36Z
dc.date.available 2022-06-10T08:25:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation IUSCO, Ioana-Maria. Importanţa familiei ȋn integrarea copiilor cu CES. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 526-532. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3410
dc.description Familia are un rol important în integrarea copiilor cu cerinţe speciale în şcolile de masă. Datorită reacţiilor de suprasolicitare, protejare, negare sau respingere, părinţii se grupează în: părinţi echilibrați, părinți idiferenți, părinți exagerați, părinți autoritari, părinți incosecvenți. Integrarea este un proces mai complex și implică familiarizarea cu școala și cerințele acesteia, desfășurându-se într-un timp mai îndelungat. Integrarea în învățământul de masă a copiilorcu cerințe speciale, presupune analiza mai multor aspecte cum ar fi:gravitatea tulburărilor, vârsta copilului și gradul de implicare al familiei. Pornind de la rezultatele acestei analize, se pot stabili obiectivele si activităţile concrete prin care unităţile de conţinut de la fiecare disciplină pot fi modificate, adaptate, sau accesibilizate ȋn funcţie de nivelul cerinţelor. en_US
dc.description.abstract The family plays an important role in integrating children with special needs into mainstream schools. Due to overreaction, protection, denial or rejection, parents are grouped into: balanced parents, different parents, exaggerated parents, authoritarian parents, inconsistent parents. Integration is a more complex process and involves familiarization with the school and its requirements, taking place over a longer period of time. The integration in the mass education of children with special requirements, involves the analysis of several aspects such as: the severity of the disorders, the age of the child and the degree of family involvement. Starting from the results of this analysis, the concrete objectives and activities can be established through which the content units from each discipline can be modified, adapted, or accessible according to the level of the requirements. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Familie en_US
dc.subject Integrare școlară en_US
dc.subject Metode en_US
dc.subject Tulburări de comportament en_US
dc.title Importanţa familiei ȋn integrarea copiilor cu CES en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account