dc.contributor.author |
DIȚĂ, Iris Ionelia |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-09T12:11:26Z |
|
dc.date.available |
2022-06-09T12:11:26Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
DIȚĂ, Iris Ionelia. Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației incluzive. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 509-515. ISBN 978-9975-46-480-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-480-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3407 |
|
dc.description |
Contextul actualei lucrări este cel al constantelor schimbări, dintre care se subliniază că trebuie să
facă parte și schimbările la nivelul educației copiilor din învâțământul special sau din medii defavorizate.
Se prezintă obstacolele întâlnite pe drumul încercării de a educa mentalitățile în scopul realizării
faptului că elevii cu cerințe speciale merită aceleași șanse și aceeași toleranță ca restul elevilor.
Mai departe, explorăm formele de învățământ de care au nevoie elevii cu CES, respectiv enumerăm
atât ce trebuie să asigure sistemul în sine, cât și calitățile fundamentale pe care trebuie să le întrunească un
profesor din acest domeniu.
În încheiere, se stabilesc pripritățile României în vederea îmbunătățirii și promovării educației
incluzive. |
en_US |
dc.description.abstract |
The context of this paper is defined by the constant change that surrounds us and the subject itself
begins from the fact that this rule of change must also apply in the incluzive education system
We begin by detailing the struggles met on the road to make sure that students with special needs are
treated equally as the rest of the collective in terms of chances and
Next, we explored the forms of education required by the special needs students, we list not only the
conditions that must be provided by the system, but also the qualities a teacher must have to really help these
children.
In the final segment, we outline what priorities should Romania establish in order to change the
incluzive education system. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Change |
en_US |
dc.subject |
Inclusive education |
en_US |
dc.subject |
Tolerance |
en_US |
dc.subject |
Equality |
en_US |
dc.subject |
Requirements |
en_US |
dc.subject |
Priorities |
en_US |
dc.subject |
Schimbare |
en_US |
dc.subject |
Învățământ incluziv |
en_US |
dc.subject |
Toleranță |
en_US |
dc.subject |
Egalitate |
en_US |
dc.subject |
Cerințe de îndeplinit |
en_US |
dc.subject |
Priorități |
en_US |
dc.title |
Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației incluzive |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |