REPOZITORIU UPSC

Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației incluzive

Show simple item record

dc.contributor.author DIȚĂ, Iris Ionelia
dc.date.accessioned 2022-06-09T12:11:26Z
dc.date.available 2022-06-09T12:11:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation DIȚĂ, Iris Ionelia. Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației incluzive. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 509-515. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3407
dc.description Contextul actualei lucrări este cel al constantelor schimbări, dintre care se subliniază că trebuie să facă parte și schimbările la nivelul educației copiilor din învâțământul special sau din medii defavorizate. Se prezintă obstacolele întâlnite pe drumul încercării de a educa mentalitățile în scopul realizării faptului că elevii cu cerințe speciale merită aceleași șanse și aceeași toleranță ca restul elevilor. Mai departe, explorăm formele de învățământ de care au nevoie elevii cu CES, respectiv enumerăm atât ce trebuie să asigure sistemul în sine, cât și calitățile fundamentale pe care trebuie să le întrunească un profesor din acest domeniu. În încheiere, se stabilesc pripritățile României în vederea îmbunătățirii și promovării educației incluzive. en_US
dc.description.abstract The context of this paper is defined by the constant change that surrounds us and the subject itself begins from the fact that this rule of change must also apply in the incluzive education system We begin by detailing the struggles met on the road to make sure that students with special needs are treated equally as the rest of the collective in terms of chances and Next, we explored the forms of education required by the special needs students, we list not only the conditions that must be provided by the system, but also the qualities a teacher must have to really help these children. In the final segment, we outline what priorities should Romania establish in order to change the incluzive education system. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Change en_US
dc.subject Inclusive education en_US
dc.subject Tolerance en_US
dc.subject Equality en_US
dc.subject Requirements en_US
dc.subject Priorities en_US
dc.subject Schimbare en_US
dc.subject Învățământ incluziv en_US
dc.subject Toleranță en_US
dc.subject Egalitate en_US
dc.subject Cerințe de îndeplinit en_US
dc.subject Priorități en_US
dc.title Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației incluzive en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account