dc.contributor.author |
MUNTEANU, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-08T11:26:04Z |
|
dc.date.available |
2022-06-08T11:26:04Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
MUNTEANU, Natalia. Aspecte teoretice privind incluziunea socio-educațională a tinerilor cu dizabilități în mediul academic. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 437-441. ISBN 978-9975-46-480-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-480-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3394 |
|
dc.description |
Procesul de incluziune socială reprezintă ansamblul de măsuri şi acţiuni multidimensionale din
domeniile protecţiei sociale, ocupării forţei de muncă, locuirii, educaţiei, sănătăţii, informării-comunicării,
mobilităţii, securităţii, justiţiei şi culturii, destinate combaterii excluziunii sociale şi asigurării participării
active a persoanelor la toate aspectele economice, sociale, culturale şi politice ale societăţii. Incluziunea se
referă la respectarea statutului și drepturilor tuturor oamenilor dintr-o societate, care trebuie să aibă
oportunitatea de a participa în mod relevant la viața acesteia și de a se bucura de un tratament egal cu
ceilalți. |
en_US |
dc.description.abstract |
The social inclusion process is the set of multidimensional measures and actions in the fields of social
protection, employment, housing, education, health, information-communication, mobility, security, justice
and culture, designed to combat social exclusion and ensure the active participation of people in all
economic, social, cultural and political aspects of society. Inclusion refers to respect for the status and rights
of all people in a society, who must have the opportunity to participate in a relevant way in its life and to
enjoy equal treatment with others. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Mediul academic |
en_US |
dc.subject |
Accesibilitate |
en_US |
dc.subject |
Dizabilitate |
en_US |
dc.subject |
Practici incluzive |
en_US |
dc.subject |
Societate incluzivă |
en_US |
dc.title |
Aspecte teoretice privind incluziunea socio-educațională a tinerilor cu dizabilități în mediul academic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |