REPOZITORIU UPSC

Aspecte teoretice privind incluziunea socio-educațională a tinerilor cu dizabilități în mediul academic

Show simple item record

dc.contributor.author MUNTEANU, Natalia
dc.date.accessioned 2022-06-08T11:26:04Z
dc.date.available 2022-06-08T11:26:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation MUNTEANU, Natalia. Aspecte teoretice privind incluziunea socio-educațională a tinerilor cu dizabilități în mediul academic. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 437-441. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3394
dc.description Procesul de incluziune socială reprezintă ansamblul de măsuri şi acţiuni multidimensionale din domeniile protecţiei sociale, ocupării forţei de muncă, locuirii, educaţiei, sănătăţii, informării-comunicării, mobilităţii, securităţii, justiţiei şi culturii, destinate combaterii excluziunii sociale şi asigurării participării active a persoanelor la toate aspectele economice, sociale, culturale şi politice ale societăţii. Incluziunea se referă la respectarea statutului și drepturilor tuturor oamenilor dintr-o societate, care trebuie să aibă oportunitatea de a participa în mod relevant la viața acesteia și de a se bucura de un tratament egal cu ceilalți. en_US
dc.description.abstract The social inclusion process is the set of multidimensional measures and actions in the fields of social protection, employment, housing, education, health, information-communication, mobility, security, justice and culture, designed to combat social exclusion and ensure the active participation of people in all economic, social, cultural and political aspects of society. Inclusion refers to respect for the status and rights of all people in a society, who must have the opportunity to participate in a relevant way in its life and to enjoy equal treatment with others. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Mediul academic en_US
dc.subject Accesibilitate en_US
dc.subject Dizabilitate en_US
dc.subject Practici incluzive en_US
dc.subject Societate incluzivă en_US
dc.title Aspecte teoretice privind incluziunea socio-educațională a tinerilor cu dizabilități în mediul academic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account