REPOZITORIU UPSC

Importanța formării cadrelor didactice din România în spiritul educației incluzive

Show simple item record

dc.contributor.author TĂBĂCARU, Ionel
dc.date.accessioned 2022-06-08T09:33:02Z
dc.date.available 2022-06-08T09:33:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation TĂBĂCARU, Ionel. Importanța formării cadrelor didactice din România în spiritul educației incluzive. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 433-437. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3393
dc.description Articolul de față tratează importanța formării profesorului din învățământul preuniversitar din România pentru educația incluzivă. Toți profesorii trebuie să posede competențe în educarea copiilor cu cerințe speciale, iar cei care lucrează direct cu această categorie trebuie să posede competențe specifice cu privire la particularitățile fiecărui tip de cerință în parte. en_US
dc.description.abstract This article deals with the importance of training the pre-university Romanian teacher, for inclusive education. All teacher must possess the skills in educating children with special needs, and those who are directly involved in working with this category must possess specific skills regarding the particularities of each type of requirement. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Inclusive education en_US
dc.subject Inclusion en_US
dc.subject Special education and integrated education en_US
dc.subject Professional development en_US
dc.subject Educație incluzivă en_US
dc.subject Incluziune en_US
dc.subject Învățământ special și special integrat en_US
dc.subject Formare și dezvoltare profesională en_US
dc.title Importanța formării cadrelor didactice din România în spiritul educației incluzive en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account