REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea afectivităţii la copiii cu tulburări de limbaj

Show simple item record

dc.contributor.author BĂRBUCEANU, Iuliana
dc.date.accessioned 2022-06-07T11:08:04Z
dc.date.available 2022-06-07T11:08:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BĂRBUCEANU, Iuliana. Dezvoltarea afectivităţii la copiii cu tulburări de limbaj. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 386-392. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3386
dc.description Tulburările de limbaj au multiple implicații: cognitive, şcolare, sociale, de comportament, de personalitate, trecând mai întâi prin planul afectivității. Cercetarea întreprinsă demonstrează existența unui anumit specific al afectivității copilului cu tulburare de limbaj. Acesta se caracterizează prin: negativism, opoziţionism, nervozitate, conflictualitate, timiditate excesivă, hipersensibilitate, anxietate, lipsa iniţiativei, a încrederii, dependenţă, închidere în sine, egocentrism, autodevalorizare, izolare, dificultăţi de integrare. Programul de dezvoltare a afectivității dedicat copiilor cu tulburări de limbaj realizează o conexiune între logopedia clasică şi maniera în care copilul se va integra în viața socială. Prin completarea activității logopedice cu intervenţia privind dezvoltarea afectivității, intervenția realizată va deveni una cu caracter integrativ-optimizator. en_US
dc.description.abstract The language disorders has many implications: cognitive, pertaining to school, social, behavior, in the personality, passing first through emotional side. Undertaken research shows the existence of an affectiv specificity of the children with language disorders. The specifics has some features: negativism, opozitionism, anger, conflicting tendencies, excessive shyness, hypersensitivity, anxiety, passivity, low confidence, parental dependence, self locking, selfishness, self-devaluation, isolation, integration difficulties. The Affectivity Developmental Programme (D.P.) aims at making a connection between the classical speech therapy and the manner in which the child will integrate into social life. By adding D.P. to classical speech therapy, the process gains an integrative-optimizer feature en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Language disorders en_US
dc.subject Affectiv specificity en_US
dc.subject Emotional development en_US
dc.subject Tulburări de limbaj en_US
dc.subject Developmental programmer en_US
dc.subject Specific al afectivității en_US
dc.subject Dezvoltarea afectivității en_US
dc.subject Program de dezvoltare en_US
dc.title Dezvoltarea afectivităţii la copiii cu tulburări de limbaj en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account