REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea psihomotricității la copiii cu dizabilitatea mintală

Show simple item record

dc.contributor.author MAXIMCIUC, Victoria
dc.contributor.author CORCEVOI, Nadejda
dc.date.accessioned 2022-06-07T10:03:59Z
dc.date.available 2022-06-07T10:03:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation MAXIMCIUC, Victoria, CORCEVOI, Nadejda. Dezvoltarea psihomotricității la copiii cu dizabilitatea mintală. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 361-366. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3382
dc.description În articol se abordează problema dezvoltarea psihomotricității la copiii cu dizabilitatea mintală. Este argumentată necesitatea cercetării psihomotricității la acești copii. Este prezentate rezultatele experimentului de constatare: scaderea vitezei, forței, îndemnării, rezistenței, orientarii spațiale, accentuarea sinchineziilor. S-a elaborat experiment formativ. Experimentul formativ s-a bazat pe formarea exactității și coordonării mișcărilor și acțiunilor; corectarea deficiențelor psihomotorii; îmbunătățirea coordonării mână-ochi;îmbunătățirea activității senzorial-perceptive;dezvoltarea coordonării auditive;formarea orientării spațio-temporale. La sfărțit sunt formulate concluzii. en_US
dc.description.abstract In this article is described the problem of development of psychomotor skills at children with mental disabilities. There is justified the need of research of psyhomotority at these children. The results of the finding experiment are following: decrease in speed, strength, exhortation, endurance, spatial orientation, accentuation of synkinesia. There has been developed the training experiment. It was based on the formation of accuracy and coordination of movements and actions; correction of psychomotor deficiencies; improving hand-eye coordination; improving sensory-perceptual activity; development of auditory coordination; formation of spatio-temporal orientation. At the end conclusions are drawn. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Mental disabilities en_US
dc.subject Development of psychomotor skills at children en_US
dc.subject Dizabilitatea mintală en_US
dc.subject Dezvoltarea psihomotricității la copii en_US
dc.title Dezvoltarea psihomotricității la copiii cu dizabilitatea mintală en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account