dc.contributor.author |
PLEȘCA, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-06T08:31:25Z |
|
dc.date.available |
2022-06-06T08:31:25Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
PLEȘCA, Maria. Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 304-309. ISBN 978-9975-46-480-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-480-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3373 |
|
dc.description |
În articol se pune accent pe unele modalități psihologice de dezvoltare a toleranței în mediul
educațional incluziv: crearea unor condiții ce vor facilita formarea unor trăsături de personalitate stabile și
pozitive, dezvoltarea culturii emoționale și a sentimentelor umaniste, a abilităților de adaptare ale copiilor.
Sunt evidențiate metodele psihologice de dezvoltare a toleranței la mediul incluziv: terapia prin artă,
asigurarea unei adaptări eficiente și trainingul psihologic. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article focuses on some psychological ways of developing tolerance in the inclusive educational
environment: creating conditions that will facilitate the formation of stable and positive personality traits,
developing emotional culture and humanistic feelings, adjustment children's skills. The psychological
methods for developing tolerance to the inclusive environment are highlighted: art therapy, ensuring
effective adaptation and psychological training. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Inclusive educational |
en_US |
dc.subject |
Tolerance |
en_US |
dc.subject |
Mediul educațional incluziv |
en_US |
dc.subject |
Toleranța |
en_US |
dc.title |
Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |