REPOZITORIU UPSC

Perspective neuropsihologice în abordarea tulburărilor specifice de învățare (TSI)

Show simple item record

dc.contributor.author BEZEM, Ana-Maria
dc.date.accessioned 2022-06-06T07:52:45Z
dc.date.available 2022-06-06T07:52:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BEZEM, Ana-Maria. Perspective neuropsihologice în abordarea tulburărilor specifice de învățare (TSI). În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 295-303. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3372
dc.description La copiii cu tulburări specifice de învățare însușirea citit–scrisului și socotitului este afectată și, consecutiv acesteia, întreaga dezvoltare a personalității școlarului mic. Având în vedere aceste aspecte este foarte probabil ca mecanimele de manifestare a acestui mod atipic de funcționare a creierului să poată fi depistate timpuriu, iar elevii cu predispoziții de dezvoltare a acestor tulburări specifice să primeasca ajutor specializat încă din perioada de formare a deprinderilor de citit scris. Prezentul articol descrie cele mai importante mecanisme neuropsihologice care stau la baza scrisului și a cititului en_US
dc.description.abstract In children with specific learning disabilities, the acquisition of reading and writing and counting is affected and, consequently, the entire development of the student's personality. Given these aspects, it is possible that the mechanisms of this atypical way of functioning of the brain can be detected early, and students with a predisposition to develop these specific disorders to receive specialized help from the formation of reading skills. This article describes the most important neuropsychological mechanisms underlying writing and reading. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Specific learning disabilities en_US
dc.subject Tulburări specifice de învățare en_US
dc.title Perspective neuropsihologice în abordarea tulburărilor specifice de învățare (TSI) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account