dc.contributor.author |
LUCHIANENCO, Lilia |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-06T07:03:29Z |
|
dc.date.available |
2022-06-06T07:03:29Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
LUCHIANENCO, Lilia. Valorificarea diagnosticării precoce și a terapiei integrate, într-un sistem multidimensional, a copiilor cu dislalii polifonematice. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 283-289. ISBN 978-9975-46-480-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-480-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3370 |
|
dc.description |
Dezvoltarea deplină a personalității copilului este imposibilă atunci când sunt prezente anumite
dificultăți. În asemeneacazuri, rolul primordial în depistarea timpurie a acestor dificultăți revine testelor
psihoneurologice. Rezultatele obținute dictează metoda și principiile necesare pentru elaborarea unui
program individual de dezvoltare și reabilitare neuropsihologică pentru fiecare copil. |
en_US |
dc.description.abstract |
The complete development of the child's personality is difficult when certain barriers are present. In
these cases, the primary role in the early detection of these difficulties resume to psychoneurological tests.
The obtained results dictate the method and principles necessary for the elaboration of an individual
program of development, neuropsychological rehabilitation for each child. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Difficulty |
en_US |
dc.subject |
Tests |
en_US |
dc.subject |
Rehabilitation |
en_US |
dc.subject |
Development |
en_US |
dc.subject |
Diagnosticare |
en_US |
dc.subject |
Dificultate |
en_US |
dc.subject |
Teste |
en_US |
dc.subject |
Reabilitare |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare |
en_US |
dc.subject |
Diagnosis |
en_US |
dc.title |
Valorificarea diagnosticării precoce și a terapiei integrate, într-un sistem multidimensional, a copiilor cu dislalii polifonematice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |