REPOZITORIU UPSC

Abilitarea copiilor cu CES prin noi tehnici de lucru

Show simple item record

dc.contributor.author SÎRBU, Adriana Evelina
dc.contributor.author PÎRVAN, Mariana
dc.date.accessioned 2022-06-03T11:54:19Z
dc.date.available 2022-06-03T11:54:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation SÎRBU, Adriana Evelina, PÎRVAN, Mariana. Abilitarea copiilor cu CES prin noi tehnici de lucru. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 273-277. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3361
dc.description Abilitățile în planul cognitiv și afectiv pe care și le formează copilul prin metoda Feuerstein în procesul de mediere sunt acele abilități care remarcă la copil micro-schimbările în dezvoltarea sa. Mediatorul uman are obiectivul final de a dispărea cu timpul, adică de a conduce subiectul spre atingerea unei autonomii pentru a nu mai avea nevoie de ghidare din exterior. Programul este orientat copiilor cu diferite tipuri de cerințe educațional especiale și de comportament și poate fi aplicat și copiilor tipici. Una din contribuţiile cele mai importante ale lui Feuerstein prin această metodă constă în faptul că şi-a îndreptat atenţia dinspre funcţiile cognitive înspre procesele de control ale acestora. Obiectivul intervenţiei educative fiind acela de a potenţa capacităţile de învăţare autonomă şi de autoînvăţare. en_US
dc.description.abstract The cognitive and emotional abilities, which the child develops through Feuerstein method during the mediation process are those that notice the micro-changes that occur in the child’s development. The final objective of the mediator (therapist) is to withdraw gradually, this means to lead the subject to reach autonomy, so that he/she shall not need any external gudiance anymore. The programme is targeted at the children with different special educational and behavioral needs and can also be applied to typical children. One of the most important contributions of the Feuerstein method is the fact that it’s creator switched focus from the cognitive functions to their control processes. The educational intervention’s goal remains to enhance independent learning and self-learning skills. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Abilitate en_US
dc.subject Metodă Feuerstein en_US
dc.subject Cognitiv en_US
dc.subject Mediator en_US
dc.subject Copiii cu CES en_US
dc.subject Dezvoltare en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Emoțional en_US
dc.subject Hartă mentală en_US
dc.title Abilitarea copiilor cu CES prin noi tehnici de lucru en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account