REPOZITORIU UPSC

Provocări și adaptări în practica profesională din domeniul psihopedagogiei speciale, în contextul actual

Show simple item record

dc.contributor.author VARTIC, Valentina
dc.contributor.author OPRIȘAN, Emilia
dc.date.accessioned 2022-06-03T11:42:40Z
dc.date.available 2022-06-03T11:42:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation VARTIC, Valentina, OPRIȘAN, Emilia. Provocări și adaptări în practica profesională din domeniul psihopedagogiei speciale, în contextul actual. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 268-273. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3360
dc.description Articolul își propune o prezentare a cadrului de desfășurare a activităților de practică profesională în domeniul psihopedagogiei speciale, a studenților din București, în perioada pandemiei COVID-19. Pornind de la prezentarea structurilor de organizare și funcționare stabilite și îndeplinite în anii anteriori, se trece în revistă modalitatea de desfășurare și finalizare a practicii profesionale din semestrul al 2-lea al anului universitar 2019-2020. În ceea ce privește planificarea activităților pentru anul universitar în curs, departe de a stabili linii clare de organizare, se aduc în atenție caracteristici specifice ale practicii profesionale din domeniu, se pun întrebări adresate celor implicați și se subliniază necesitatea cooperării și a implicării în găsirea celor mai bune soluții, pentru transformarea unei situații de criză într-un context de adaptare și dezvoltare creativă. en_US
dc.description.abstract The article proposes a presentation of the framework for professional practice activities, in the specialization in special education, for students from Bucharest, during the COVID-19 pandemic. Starting from the presentation of the organizational and operational structures established and fulfilled in the previous years, it is presented the way of accomplishing and finish the professional practice from the 2nd semester of the academic year 2029-2020. On planning activities for the current academic year, far from establishing clear lines of organization, are brought to the attention characteristics of the professional practice, questions addressed to those involved are asked. It is necessary cooperation and involvement in finding the best solutions, to transform a crisis in a context of adaptation and creative development. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Professional practice en_US
dc.subject Special education en_US
dc.subject Pandemic en_US
dc.subject Adaptation en_US
dc.subject Practică profesională en_US
dc.subject Psihopedagogie specială en_US
dc.subject Pandemie en_US
dc.subject Adaptare en_US
dc.title Provocări și adaptări în practica profesională din domeniul psihopedagogiei speciale, în contextul actual en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account