REPOZITORIU UPSC

Atitudinea cadrelor didactice faţă de integrarea copiilor cu deficienţe mintale şi de auz

Show simple item record

dc.contributor.author TIMUŞ, Angela
dc.date.accessioned 2022-06-03T11:13:19Z
dc.date.available 2022-06-03T11:13:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation TIMUŞ, Angela. Atitudinea cadrelor didactice faţă de integrarea copiilor cu deficienţe mintale şi de auz. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 244-257. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3357
dc.description Adesea, deficienţa de auz la copii este percepută altfel decât deficienţa mintală, cum este cazul unor cadre didactice care nu sunt bine informate sau nu au suficientă experienţă în abordarea copiilor cu deficienţe. Şi în cazul specialiştilor bine informaţi şi cu o experienţă mai bogată în lucrul cu copiii deficienţi există o diferenţă de percepţie, care poate influenţa decisiv atitudinea faţă de integrarea acestei categorii de copii. Are o influenţă importantă, în formarea percepţiei sociale asupra deficienţei, de un tip sau altul, nivelul de pregătire şi formare profesională? Există inflluenţe diferite exercitate de către mediul integrator al şcolilor obişnuite şi de către mediul separat al şcolilor din învăţământul special? en_US
dc.description.abstract In the survey outcomes de established psycho-pedagogical foundations of education and social integration by children with hearing impediment; it was developed a change in teachers attitudes towards children with SEN and to their integration. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Atitudine en_US
dc.subject Percepţie socială en_US
dc.subject Deficienţă mintală en_US
dc.subject Deficienţă de auz en_US
dc.subject Integrare en_US
dc.title Atitudinea cadrelor didactice faţă de integrarea copiilor cu deficienţe mintale şi de auz en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account