REPOZITORIU UPSC

Metode eficiente de antrenament auditiv-verbal. Metoda Ling

Show simple item record

dc.contributor.author BODORIN, Cornelia
dc.contributor.author CIUBOTARU, Natalia
dc.date.accessioned 2022-06-02T09:06:09Z
dc.date.available 2022-06-02T09:06:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BODORIN, Cornelia, CIUBOTARU, Natalia. Metode eficiente de antrenament auditiv-verbal. Metoda Ling. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 199-205. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3341
dc.description Reabilitarea auditiv-verbală a copiilor cu deficiențe de auz timp de mai multe decenii este una dintre cele mai importante probleme în pedagogia corecțională, în special a surdopedagogiei. Specialiștii în educația copiilor cu deficiente auditive consideră Metoda Ling ca fiind una dintre cele mai eficiente metode de antrenament auditiv și datorită faptului că este secvențială, ordonată și consistentă. Vizează patru aspecte ale comunicării verbale: acuratețea, viteza, economia de efort (absența mișcărilor articulatorii exagerate) și flexibilitatea. Se dorește, prin această metoda, să se dezvolte la copil abilitatea de a-și controla vocea și de a utiliza caracteristicile suprasegmentale ale limbajului (tăria, intensitatea). en_US
dc.description.abstract Auditory-verbal rehabilitation of children with hearing impairments for several decades is one of the most important issues in correctional pedagogy, especially deaf pedagogy. Specialists in the education of children with hearing impairments consider the Ling Method as one of the most effective methods of hearing training and because it is sequential, orderly, and consistent. It covers four aspects of verbal communication: accuracy, speed, effort saving (absence of exaggerated articulatory movements), and flexibility. It is desired, through this method, to develop in the child the ability to control his voice and to use the suprasegmental characteristics of the language (strength, intensity). en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Dizabilitate de auz en_US
dc.subject Câmp auditiv en_US
dc.subject Antrenament auditiv-verbal en_US
dc.subject Abordarea complexă en_US
dc.subject Pattern-urile vorbirii en_US
dc.title Metode eficiente de antrenament auditiv-verbal. Metoda Ling en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account