dc.contributor.author |
LINCA FLORENTINA, Ionela |
|
dc.contributor.author |
BUDISTEANU, Magdalena |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-31T08:30:05Z |
|
dc.date.available |
2022-05-31T08:30:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
LINCA FLORENTINA, Ionela, BUDISTEANU, Magdalena. Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 64-68. ISBN 978-9975-46-480-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-480-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3320 |
|
dc.description |
Acest studiu își propune analiza răspunsurilor cadrelor didactice la interviul și la itemii
chestionarului ce vizează integrarea școlarului mic cu ADHD în învățământul de masă. Pentru atingerea
acestui obiectiv a fost realizat un chestionar și un interviu la care au răspuns 60 de cadre didactice din
mediul urban. Rezultatele au relevat faptul că atitudinea cadrelor didactice față de integrarea copiilor cu
ADHD în învățământul primar de masă este, de cele mai multe ori, neutră. |
en_US |
dc.description.abstract |
This study aims to analyze teachers' responses to the interview and the items of the questionnaire
about integration of schoolchildren with ADHD in mainstream education. The results revealed that teachers'
attitudes towards the integration of children with ADHD in regular school are often neutral. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
ADHD |
en_US |
dc.subject |
Integrare |
en_US |
dc.subject |
Școlar mic |
en_US |
dc.subject |
Școală de masă |
en_US |
dc.subject |
Atitudinea cadrelor didactice |
en_US |
dc.title |
Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |