REPOZITORIU UPSC

Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă

Show simple item record

dc.contributor.author LINCA FLORENTINA, Ionela
dc.contributor.author BUDISTEANU, Magdalena
dc.date.accessioned 2022-05-31T08:30:05Z
dc.date.available 2022-05-31T08:30:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation LINCA FLORENTINA, Ionela, BUDISTEANU, Magdalena. Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 64-68. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3320
dc.description Acest studiu își propune analiza răspunsurilor cadrelor didactice la interviul și la itemii chestionarului ce vizează integrarea școlarului mic cu ADHD în învățământul de masă. Pentru atingerea acestui obiectiv a fost realizat un chestionar și un interviu la care au răspuns 60 de cadre didactice din mediul urban. Rezultatele au relevat faptul că atitudinea cadrelor didactice față de integrarea copiilor cu ADHD în învățământul primar de masă este, de cele mai multe ori, neutră. en_US
dc.description.abstract This study aims to analyze teachers' responses to the interview and the items of the questionnaire about integration of schoolchildren with ADHD in mainstream education. The results revealed that teachers' attitudes towards the integration of children with ADHD in regular school are often neutral. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject ADHD en_US
dc.subject Integrare en_US
dc.subject Școlar mic en_US
dc.subject Școală de masă en_US
dc.subject Atitudinea cadrelor didactice en_US
dc.title Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account