dc.contributor.author |
RACU, Aurelia |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-31T08:03:36Z |
|
dc.date.available |
2022-05-31T08:03:36Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
RACU, Aurelia. Aspecte pedagogice de organizare a asistenţei complexe a studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară. În : Materialele conferinței științifice internaționale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chișinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 49-58. ISBN 978-9975-46-480-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-480-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3318 |
|
dc.description |
Asistenţa pedagogică acordată studenţilor cu dizabilităţi în procesul educaţional universitar
urmăreşte numeroase obiective. Formarea la studenţii cu dizabilităţi a calităţilor personale pozitive şi a
competenţelor profesionale apreciate pe piaţa muncii, constituie, în linii mari, obiectivul fundamental,
finalitatea generală a activităţii educaţionale universitare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The pedagogical assistance provided to students with disabilities in the university educational process
pursues numerous objectives. The training of students with disabilities of positive personal qualities and
professional skills appreciated on the labor market, is, in general, the fundamental objective, the general
purpose of the university educational activity. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
The pedagogical assistance |
en_US |
dc.subject |
To students with disabilities |
en_US |
dc.subject |
Asistenţa pedagogică |
en_US |
dc.subject |
Studenţilor cu dizabilităţi |
en_US |
dc.subject |
Educația incluzivă |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Program de asistenţă pedagogică |
en_US |
dc.title |
Aspecte pedagogice de organizare a asistenţei complexe a studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |