REPOZITORIU UPSC

Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni

Show simple item record

dc.contributor.author RUSNAC, Virginia
dc.date.accessioned 2022-05-30T09:23:26Z
dc.date.available 2022-05-30T09:23:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation RUSNAC, Virginia. Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni. În : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale „Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv”, Chişinău, 10 decembrie 2020. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2020, pp. 8-18. ISBN 978-9975-46-480-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-480-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3312
dc.description.abstract Semnatară a Convenției ONU privind drepturile copilului (în noiembrie 2019 au fost marcați 30 de ani de la adoptarea Convenției ONU privind drepturile copilului, iar în decembrie 2020 vor fi însemnați 30 de ani de la ratificarea acesteia de către Republica Moldova), cât și a Convenției ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilități (în august 2020 au fost marcați 10 ani de la ratificarea de către țara noastră a Convenției), Republica Moldova și-a asumat responsabilitatea să schimbe legile, politicile și practicile care vizează protejarea și promovarea drepturilor copiilor, să asigure copiilor o bună securitate socială şi condiţii pentru dezvoltare intelectuală şi fizică cât mai completă, să realizeze dreptul tuturor copiilor la educație într-un sistem de educație incluziv asigurat la toate nivelurile. În acest mod, Republica Moldova s-a raliat tendințelor profilate pe plan internațional și dezideratelor promovate de cele mai importante mișcări globale în susținerea educației pentru toți. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație incluzivă en_US
dc.title Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account