REPOZITORIU UPSC

Influența statutului de grup asupra motivației învățării

Show simple item record

dc.contributor.author PLETNIOV, Olesea
dc.date.accessioned 2022-05-19T10:34:07Z
dc.date.available 2022-05-19T10:34:07Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation PLETNIOV, Olesea. Influența statutului de grup asupra motivației învățării. În: Conferința practico-științifică cu participarea internațională Practica psihologică modernă, 26-28 septembrie 2014. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2015, pp. 28-33. ISBN 978-9975-46-231-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-231-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3261
dc.description.abstract The present research means, on one hand, to point out the importance of motivation for learning, and on the other hand, the influence of status it holds in the group of peers. Motivation is the key to success in teaching and learning for teachers, parents and experts in science education Theoretical data tell us that motivation for learning depends directly proportional to the status they occupy in the group of fellow student or class. This study once convince us how important it is for teachers and psychologists who suggest that students exhibit a high level of motivation for learning to determine which is the case in the group of students with reference to statutes that occupy each of them in group . en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Fenomenul învățării en_US
dc.subject Motivație a învățării en_US
dc.subject Factorii motivației en_US
dc.title Influența statutului de grup asupra motivației învățării en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2014
    Conferința practico-științifică cu participarea internațională, 26-28 septembrie 2014, Chișinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account