REPOZITORIU UPSC

Esența psiho-pedagogică a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învățământ

Show simple item record

dc.contributor.author GUȚUL, Aliona
dc.date.accessioned 2022-05-16T11:24:39Z
dc.date.available 2022-05-16T11:24:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation GUȚUL, Aliona. Esența psiho-pedagogică a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învățământ. În: Conferința practico-științifică cu participarea internațională Practica psihologică modernă, 25-27 septembrie 2015. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2015, pp. 38-44. ISBN 978-9975-46-265-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-265-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3248
dc.description.abstract This article provides an overview of the most important factors that influence the social activism learning of elementary school age children. These factors are very useful in helping students to succeed in the social world – to learn how to cooperate, make friends, and negotiate conflicts, to develop strong perspective-taking skills, and treat other people with fairness and compassion. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Social activism en_US
dc.subject Activities en_US
dc.subject Social skills en_US
dc.subject Primary school students en_US
dc.title Esența psiho-pedagogică a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învățământ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2015
    Conferința practico-științifică cu participarea internațională; 25-27 septembrie 2015, Chișinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account