dc.contributor.author |
LĂZĂRESCU, Ana Maria |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-04T10:56:18Z |
|
dc.date.available |
2022-05-04T10:56:18Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
LĂZĂRESCU, Ana Maria. Intervenția precoce în logopedie. În: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 22-23 noiembrie, 2018. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2019, pp. 55-59. ISBN 978-9975-46-403-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-403-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3194 |
|
dc.description |
Principiul intervenţiei precoce sau timpurii se referă la faptul că orice tulburare de
limbaj trebuie abordată înainte ca aceasta să se dezvolte şi să se consolideze sub forma unor
deprinderi stabile, întreţinute prin exerciţiu şi rezistente la schimbare. Orice intervenţie logopedică
trebuie să coincidă cu debutul tulburării de limbaj şi nu mai târziu pentru a se evita dezvo ltarea
defectuoasă a limbajului. |
en_US |
dc.description.abstract |
The principle of early or early intervention refers to the fact that any language
disorder needs to be approached before it develops and consolidates in the form of stable, exercise - maintained and change-resistant skills. Any speech therapy should coincide with the onset of the
language disorder and not later than to avoid the erroneous development of language. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Speech therapy |
en_US |
dc.subject |
Early intervention |
en_US |
dc.subject |
Language disorder |
en_US |
dc.subject |
Early age |
en_US |
dc.subject |
Interventie logopedica |
en_US |
dc.subject |
Interventie precoce |
en_US |
dc.subject |
Tulburare de limbaj |
en_US |
dc.subject |
Timpurie |
en_US |
dc.title |
Intervenția precoce în logopedie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |