REPOZITORIU UPSC

Asistența logopedică: actualitate și orizonturi

Show simple item record

dc.contributor.author OLĂRESCU, Valentina
dc.date.accessioned 2022-05-03T10:23:55Z
dc.date.available 2022-05-03T10:23:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation OLĂRESCU, Valentina. Asistența logopedică: actualitate și orizonturi. În: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 22-23 noiembrie, 2018. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2019, pp. 14-18. ISBN 978-9975-46-403-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-403-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3182
dc.description Obiectivele activității logopezilor se extind și sunt nevoiți să activizeze și stimuleze limbajul, nu doar să corecteze pronunția, așa cum a fost în trecut, când se lucra cu copii cu dezvoltare tipică, care au alt spectru de tulburări. Depășirea și ameliorarea tulburărilor de limbaj se produce paralel sau concomitent cu a celor psihice și neurologice, astfel că intervenția este globală, asupra tuturor deficitelor. Logopezii interacționează alți specialiști pentru a interveni polimodal. In lucrare este prezentat traseul intervenției complexe al procesului de reabilitare al copiilor cu tulburari multiple, dar si de limbaj, structurat pe câteva paliere paralele: intervenția psihologico-pedagogico-logopedică, tratamentul medical și terapia nemidicamentoasă. en_US
dc.description.abstract The goals of the logopoic activity are expanding and need to activate / stimulate language, not just to correct pronunciation, as it was in the past, when working with children with typical development who have another spectrum of disorder. Thus, overcoming and alleviating language disorders occurs in parallel or concomitantly with psychological and neurological ones, so that intervention is global over all deficits. That is why the logopedies interact with other specialists to intervene in the polymodal way. In the paper is presented the route of complex intervention of the rehabilitation process of children with multiple disorders but also language, structured on several parallel levels: psychological-pedagogical-speech therapy, medical treatment and non-medication therapy. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Language en_US
dc.subject Therapies en_US
dc.subject Multiple disorders en_US
dc.subject Complex language disorders en_US
dc.subject Limbaj en_US
dc.subject Terapii en_US
dc.subject Tulburări multiple en_US
dc.subject Tulburări complexe de limbaj en_US
dc.title Asistența logopedică: actualitate și orizonturi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account