REPOZITORIU UPSC

Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris

Show simple item record

dc.contributor.author CHITOROGA, Lucia
dc.date.accessioned 2022-04-20T14:19:17Z
dc.date.available 2022-04-20T14:19:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CHITOROGA, Lucia. Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris. În: Conferința științifico-practică națională cu participare internațională "Tendințe moderne în psihologia practică", 08 decembrie 2017. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2018, pp.48-53. ISBN 978-9975-46-370-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-370-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3159
dc.description.abstract This article is a theoretical study of the factors that determine the difficulties of learning the written language (DILS) and its psychological consequences. The factors discussed in the literature with repercussions on the learning of written language have a very diverse palette: from intrinsic factors to those extrinsic of the person affected by DILS, without reaching a consensus until now. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Difficulties of learning en_US
dc.subject Learning of written language en_US
dc.title Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account