dc.contributor.author |
CHITOROGA, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-20T14:19:17Z |
|
dc.date.available |
2022-04-20T14:19:17Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
CHITOROGA, Lucia. Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris. În: Conferința științifico-practică națională cu participare internațională "Tendințe moderne în psihologia practică", 08 decembrie 2017. Chișinău: UPS „Ion Creangă”, 2018, pp.48-53. ISBN 978-9975-46-370-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-370-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3159 |
|
dc.description.abstract |
This article is a theoretical study of the factors that determine the difficulties of learning the
written language (DILS) and its psychological consequences. The factors discussed in the
literature with repercussions on the learning of written language have a very diverse palette: from
intrinsic factors to those extrinsic of the person affected by DILS, without reaching a consensus
until now. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Difficulties of learning |
en_US |
dc.subject |
Learning of written language |
en_US |
dc.title |
Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |