dc.contributor.author |
LAPOȘINA, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-08T07:55:13Z |
|
dc.date.available |
2022-04-08T07:55:13Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
LAPOȘINA, Emilia. Repere teoretico-practice privind comunicare în organizații în situații de urgență epidemiologică. În: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie : Materialele conferinței ştiințifice naţionale, 16 aprilie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 212-218. ISBN 978-9975-46-545-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-545-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3093 |
|
dc.description |
Actualmente în Republica Moldova ne aflăm în stare de urgență - o declarație guvernamentală care modifică funcționarea normală a anumitor instituții legislative, executive etc. Asemenea declarații au loc de obicei în timpul, pandemiilor, dezastrelor naturale etc. Astfel de declarații îi avertizează pe cetățeni să își schimbe comportamentul normal și ordonează agențiilor guvernamentale să pună în aplicare planuri de urgență. În contextul stării de urgență constatăm o nevoie de a se adapta la schimbările actuale și a reconstrui cultura organizaţională pentru a realiza o comunicare eficientă. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the context of current changes, we see a need to rebuild the organizational culture in order to achieve effective communication and adapt to such changes. New technologies are changing the way we communicate not only at the top of the organization but at all levels. The advantages of today's new information technologies are obvious: the speed of communication increases, it tends towards a common vision regardless of the geographical location, the access to information is practically unlimited, etc. Online communication is simpler, more comfortable and offers opportunities to think better before expressing yourself. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Comunicare face ti face |
en_US |
dc.subject |
Comunicare virtuală |
en_US |
dc.subject |
Comunicare mediată |
en_US |
dc.subject |
Coeziunea grupului |
en_US |
dc.subject |
Stil de comunicare |
en_US |
dc.subject |
Satisfacție în grup de muncă |
en_US |
dc.title |
Repere teoretico-practice privind comunicare în organizații în situații de urgență epidemiologică |
en_US |
dc.title.alternative |
Theoretical-practical references regarding communication in organizations in situations of epidemiological emergency |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |