REPOZITORIU UPSC

Evaluarea educațională a copiilor cu dizabilități mintale

Show simple item record

dc.contributor.author MOCANU, Cornelia
dc.date.accessioned 2022-04-07T18:41:18Z
dc.date.available 2022-04-07T18:41:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation MOCANU, Cornelia. Evaluarea educațională a copiilor cu dizabilități mintale. În: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie : Materialele conferinței ştiințifice naţionale, 16 aprilie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 165-169. ISBN 978-9975-46-545-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-545-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3086
dc.description Evaluarea copiilor cu dizabilitîți mintale este un act complex, este un prim instrument ce îi conferă o imagine asupra acţiunii sale. De-a lungul timpului, în teoria şi practica educaţiei şi a instruirii, conceptul de evaluare a suferit modificări semnificative; de la simpla verificare a cunoştinţelor acumulate de elev şi notarea lor de către profesor s-a ajuns la extinderea acţiunilor evaluative asupra rezultatelor sociale ale sistemului de învăţământ, asupra proceselor de instruire, a durabilităţii cunoştinţelor elevului, a calităţii curriculumului şcolar şi a pregătirii personalului didactic. Dezvoltarea copilului depinde de felul în care el este stimulat şi de crearea situaţiilor care îi oferă câmpul necesar învăţării. Familia, şcoala şi comunitatea au, fiecare, rolul lor în dezvoltarea copilului tocmai prin posibilitatea de a crea ocazii de învăţare şi a încuraja experienţele acestuia. en_US
dc.description.abstract Evaluation children with mental disabilities is a complex act is a first tool that gives him an image of his action. Over time, in the theory and practice of education and training, the concept of evaluation has undergone significant changes; from the simple verification of the knowledge accumulated by the student and their grading by the teacher, the evaluation actions on the social results of the education system, on the training processes, on the sustainability of the student's knowledge, on the quality of the school curriculum and on the teacher training. The child's development depends on how he is stimulated and on the creation of situations that provide him with the necessary field for learning. The family, the school and the community each have their role in the child's development precisely through the possibility to create learning opportunities and to encourage his experiences. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Assessment en_US
dc.subject Children with mental disabilities educational assessment en_US
dc.subject Psychological assessment en_US
dc.subject Child en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Copii cu dizabilități mintale en_US
dc.subject Evaluare educațională en_US
dc.subject Evaluare psihologică en_US
dc.subject Dezvoltarea copilului en_US
dc.title Evaluarea educațională a copiilor cu dizabilități mintale en_US
dc.title.alternative Educational evaluation of children with mental disabilities en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account