REPOZITORIU UPSC

Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică

Show simple item record

dc.contributor.author ANTOCI, Diana
dc.contributor.author RĂDULESCU, Iuliana
dc.date.accessioned 2022-04-07T17:16:10Z
dc.date.available 2022-04-07T17:16:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation ANTOCI, Diana, RĂDULESCU, Iuliana. Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică. În: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie : Materialele conferinței ştiințifice naţionale, 16 aprilie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 136-141. ISBN 978-9975-46-545-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-545-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3081
dc.description.abstract Asistăm astăzi la o reformă globalizată a sistemelor educative care vizează deopotrivă toate compartimentele sistemului școlar. Toate acestea fiind accelerate de pandemia globală, COVID-19 care a schimbat rapid condițiile de viață ale copiilor. Măsurile de carantină, cum ar fi închiderea școlilor și restricționarea deplasărilor, întrerup rutina copiilor și sprijinul social, totodată generând stres suplimentar. Stigmatizarea și discriminarea în legătură cu COVID-19 i-ar putea face pe copii mai vulnerabili la violență și perturbări de ordin psihologic, iar măsurile de carantină pot provoca panică și frică în comunitate, în special în rândul copiilor când ei nu înțeleg ce se întâmplă. Toate acestea afectează în mod grav starea psihosocială şi emoţională a copiilor, care la rândul său influenţează procesul educativ. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Pandemie COVID-19 en_US
dc.subject Măsurile de carantină en_US
dc.title Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account