dc.contributor.author |
ANTOCI, Diana |
|
dc.contributor.author |
RĂDULESCU, Iuliana |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-07T17:16:10Z |
|
dc.date.available |
2022-04-07T17:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
ANTOCI, Diana, RĂDULESCU, Iuliana. Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică. În: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie : Materialele conferinței ştiințifice naţionale, 16 aprilie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 136-141. ISBN 978-9975-46-545-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-545-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3081 |
|
dc.description.abstract |
Asistăm astăzi la o reformă globalizată a sistemelor educative care vizează deopotrivă toate compartimentele sistemului școlar. Toate acestea fiind accelerate de pandemia globală, COVID-19 care a schimbat rapid condițiile de viață ale copiilor. Măsurile de carantină, cum ar fi închiderea școlilor și restricționarea deplasărilor, întrerup rutina copiilor și sprijinul social, totodată generând stres suplimentar. Stigmatizarea și discriminarea în legătură cu COVID-19 i-ar putea face pe copii mai vulnerabili la violență și perturbări de ordin psihologic, iar măsurile de carantină pot provoca panică și frică în comunitate, în special în rândul copiilor când ei nu înțeleg ce se întâmplă. Toate acestea afectează în mod grav starea psihosocială şi emoţională a copiilor, care la rândul său influenţează procesul educativ. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Pandemie COVID-19 |
en_US |
dc.subject |
Măsurile de carantină |
en_US |
dc.title |
Evaluarea motivaţiei pentru învăţare din perspectiva psihosocială în perioada pandemică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |