REPOZITORIU UPSC

Сми-консультирование как специфическая форма социально-психологической помощи в период пандемии COVID-19

Show simple item record

dc.contributor.author КЁР, Людмила
dc.contributor.author ВЛАХ, Мария
dc.date.accessioned 2022-04-07T16:51:48Z
dc.date.available 2022-04-07T16:51:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation КЁР, Людмила, ВЛАХ, Мария. Сми-консультирование как специфическая форма социально-психологической помощи в период пандемии COVID-19. În: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie : Materialele conferinței ştiințifice naţionale, 16 aprilie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 131-135. ISBN 978-9975-46-545-8. en_US
dc.identifier.uri 978-9975-46-545-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3080
dc.description Articolul examinează caracteristicile impactului psihologic al mass-media asupra conștiinței individuale și publice în contextul pandemiei COVID-19. Autorii se concentrează pe problema acordării asistenței sociale și psihologice populației prin intermediul mass-media-consiliere în realitățile moderne. Articolul fundamentează ideea de nevoie de la distanță de consiliere în legătură cu actualizarea interpersonale și intrapersonale probleme în cele mai multe persoane într-o situație de auto-izolare și de incertitudine asociat cu COVID-19 pandemie. Caracteristicile caracteristice, dificultățile și avantajele efectuării consultanței media sunt evidențiate și descrise. en_US
dc.description.abstract The article examines the features of the psychological impact of mass media on individual and public consciousness in the context of the COVID-19 pandemic. The authors focus on the issue of providing social and psychological assistance to the population through mass media-counseling in modern realities. The article substantiates the idea of the need for remote counseling in connection with the actualization of interpersonal and intrapersonal problems in most people in a situation of self-isolation and uncertainty associated with the COVID-19 pandemic. The characteristic features, difficulties and advantages of conducting media consulting are highlighted and described. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject COVID-19 pandemic en_US
dc.subject Mass media en_US
dc.subject Mass media-counseling en_US
dc.subject Social and psychological assistance en_US
dc.subject Fear en_US
dc.subject Anxiety en_US
dc.subject Pandemie COVID-19 en_US
dc.subject Mass-media en_US
dc.subject Mass-media-consiliere en_US
dc.subject Asistență socială și psihologică en_US
dc.subject Frică en_US
dc.subject Anxietate en_US
dc.title Сми-консультирование как специфическая форма социально-психологической помощи в период пандемии COVID-19 en_US
dc.title.alternative Mass media-counseling as a specific form of social and psychological assistance during the COVID-19 pandemic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account