dc.contributor.author |
PLEȘCA, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-07T08:17:21Z |
|
dc.date.available |
2022-04-07T08:17:21Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
PLEȘCA, Maria. Condiții psihologice ale învățării eficiente în pandemie. În: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie : Materialele conferinței ştiințifice naţionale, 16 aprilie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 77-81. ISBN 978-9975-46-545-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-545-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3071 |
|
dc.description |
În articol se relevă că situația de criză provocată de pandemia Covid 19, a scos la iveală problemele existente în învățarea eficientă a elevilor. Învățarea eficientă în condițiile învățământului la distanță solicită elevilor să devină mai conștienți, mai flexibili și mai bine pregătiți pentru viața de mâine cu surprizele sale. Elevi care doresc să însuşească tehnici şi deprinderi de învăţare eficientă la distanță, își vor forma un stil propriu de învăţare care reflectă capacitatea de a gândi şi acţiona liber şi creativ. Învățarea la distanță solicită un nivel sporit al capacității de autoorganizare și a modificării propriei persoane, precum și amplificarea mecanismelor de adaptare a elevilor la condițiile de mediu. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article reveals that the crisis caused by the Covid 19 pandemic, revealed the existing problems of effective learning of students. Effective distance learning requires students to become more aware, more flexible, and better prepared for tomorrow's life with its surprises. Students who want to learn effective distance learning techniques and skills will form their learning style that reflects the ability to think and act freely and creatively. Distance learning requires an increased level of self-organization and self-modification, as well as enhancing mechanisms for students to adapt to environmental conditions. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Pandemic |
en_US |
dc.subject |
Effective learning |
en_US |
dc.subject |
Psychological conditions |
en_US |
dc.subject |
Adaptation |
en_US |
dc.subject |
Psychological conditions |
en_US |
dc.subject |
Students |
en_US |
dc.subject |
Teachers |
en_US |
dc.subject |
Pandemie |
en_US |
dc.subject |
Învățare eficientă |
en_US |
dc.subject |
Condiții psihologice |
en_US |
dc.subject |
Adaptare |
en_US |
dc.subject |
Elevi |
en_US |
dc.subject |
Cadre didactice |
en_US |
dc.title |
Condiții psihologice ale învățării eficiente în pandemie |
en_US |
dc.title.alternative |
Supporting services for disadvantaged young people |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |