REPOZITORIU UPSC

Echipa multidisciplinară a elevului cu cerinţe educative speciale

Show simple item record

dc.contributor.author MIHĂILĂ, Ionela Lizetta
dc.date.accessioned 2022-04-07T08:02:50Z
dc.date.available 2022-04-07T08:02:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation MIHĂILĂ, Ionela Lizetta. Echipa multidisciplinară a elevului cu cerinţe educative speciale. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 334-337. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3069
dc.description Copilul integrat beneficiază de: Asistenţă psihopedagogică, Plan de servicii individualizat; Plan de intervenţie personalizat; Adaptare curriculara; Teze şi teste adaptate; Fişe de lucru adaptate - orale sau scrise. Elevul cu CES trebuie să beneficieze de toate serviciile acordate de membri echipei multidisciplinare, în mod constant. Dacă un copil cu CES este depistat de timpuriu, şansele lui de integrare sunt mult mai multe. en_US
dc.description.abstract The integrated child benefits from: Psycho-pedagogical assistance, Individualized service plan; Customized intervention plan; Curricular adaptation; Adapted theses and tests; Adapted worksheets- oral or written. The student with SEN must benefit from all the services provided by the members of the multidisciplinary team, constantly. If a child with SEN is detected early, his chances of integration are much higher. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Psycho-pedagogical assistance en_US
dc.subject The student with SEN en_US
dc.subject Individualized service plan en_US
dc.subject Asistenţă psihopedagogică en_US
dc.subject Elevul cu CES en_US
dc.subject Plan de intervenţie personalizat en_US
dc.title Echipa multidisciplinară a elevului cu cerinţe educative speciale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account