dc.contributor.author |
PONOMARI, Dorina |
|
dc.contributor.author |
CORGHENCEA, Nina |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-04T12:57:50Z |
|
dc.date.available |
2022-04-04T12:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
PONOMARI, Dorina, CORGHENCEA, Nina. Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 347-354. ISBN 978-9975-46-567-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-567-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3056 |
|
dc.description |
Articolul este dedicat problemei actuale a educației moderne. În cadrul articolului se analizează condițiile pregătii cadrelor didactice de a lucra cu copiii cu dizabilități. Sunt subliniate aspectele principale care contribuie la realizarea obiectivelor educației incluzive: dezvoltarea personală a copiilor cu dizabilități și integrarea lor socială. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article is dedicated to the current problem of modern education. The article analyzes the conditions of teachers' preparation to work with children with disabilities. The main aspects that contribute to the achievement of the objectives of inclusive education are highlighted: the personal development of children with disabilities and their social integration. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Inclusive education |
en_US |
dc.subject |
Child with disability |
en_US |
dc.subject |
Professional training |
en_US |
dc.subject |
Personal development |
en_US |
dc.subject |
Educație incluzivă |
en_US |
dc.subject |
Copil cu dizabilitate |
en_US |
dc.subject |
Pregătire profesională |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare personal |
en_US |
dc.title |
Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |