REPOZITORIU UPSC

Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar

Show simple item record

dc.contributor.author PONOMARI, Dorina
dc.contributor.author CORGHENCEA, Nina
dc.date.accessioned 2022-04-04T12:57:50Z
dc.date.available 2022-04-04T12:57:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation PONOMARI, Dorina, CORGHENCEA, Nina. Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 347-354. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3056
dc.description Articolul este dedicat problemei actuale a educației moderne. În cadrul articolului se analizează condițiile pregătii cadrelor didactice de a lucra cu copiii cu dizabilități. Sunt subliniate aspectele principale care contribuie la realizarea obiectivelor educației incluzive: dezvoltarea personală a copiilor cu dizabilități și integrarea lor socială. en_US
dc.description.abstract The article is dedicated to the current problem of modern education. The article analyzes the conditions of teachers' preparation to work with children with disabilities. The main aspects that contribute to the achievement of the objectives of inclusive education are highlighted: the personal development of children with disabilities and their social integration. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Inclusive education en_US
dc.subject Child with disability en_US
dc.subject Professional training en_US
dc.subject Personal development en_US
dc.subject Educație incluzivă en_US
dc.subject Copil cu dizabilitate en_US
dc.subject Pregătire profesională en_US
dc.subject Dezvoltare personal en_US
dc.title Educația incluzivă o provocare pentru cadrul didactic școlar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account