REPOZITORIU UPSC

Formarea inițială a studenților: nevoi, dorințe, atitudini

Show simple item record

dc.contributor.author OLOIERU, Anastasia
dc.date.accessioned 2022-04-04T12:06:37Z
dc.date.available 2022-04-04T12:06:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation OLOIERU, Anastasia. Formarea inițială a studenților: nevoi, dorințe, atitudini . În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 337-347. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3055
dc.description Articolul se bazează pe rezultatele obținute din chestionarea a 100 de elevi din clasa a XII-a, discuțiile cu aceștia și observațiile făcute de profesori. În acest sens, reconceptualizarea programelor de studii, a metodelor de predare/învățare, a formelor de organizare a studiilor reprezintă realitatea cu care ne confruntăm în acest moment și care transformă sistemul de învățământ en_US
dc.description.abstract The article is based on the results obtained from the questioning of 100 students in the 12th grade, the discussions with them and the observations made by the teachers. In this sense, the reconceptualization of the study programs, of the teaching / learning methods, of the forms of organizing the studies represents the reality that we face at the moment and that transforms the education system. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Adolescents en_US
dc.subject Reconceptualize the education system en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Adolescenți en_US
dc.subject Reconceptualizare en_US
dc.title Formarea inițială a studenților: nevoi, dorințe, atitudini en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account