dc.contributor.author |
OLOIERU, Anastasia |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-04T12:06:37Z |
|
dc.date.available |
2022-04-04T12:06:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
OLOIERU, Anastasia. Formarea inițială a studenților: nevoi, dorințe, atitudini . În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 337-347. ISBN 978-9975-46-567-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-567-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3055 |
|
dc.description |
Articolul se bazează pe rezultatele obținute din
chestionarea a 100 de elevi din clasa a XII-a, discuțiile cu aceștia
și observațiile făcute de profesori. În acest sens,
reconceptualizarea programelor de studii, a metodelor de
predare/învățare, a formelor de organizare a studiilor reprezintă
realitatea cu care ne confruntăm în acest moment și care
transformă sistemul de învățământ |
en_US |
dc.description.abstract |
The article is based on the results obtained from the
questioning of 100 students in the 12th grade, the discussions
with them and the observations made by the teachers. In this
sense, the reconceptualization of the study programs, of the
teaching / learning methods, of the forms of organizing the
studies represents the reality that we face at the moment and that
transforms the education system. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Adolescents |
en_US |
dc.subject |
Reconceptualize the education system |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Adolescenți |
en_US |
dc.subject |
Reconceptualizare |
en_US |
dc.title |
Formarea inițială a studenților: nevoi, dorințe, atitudini |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |