REPOZITORIU UPSC

Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste

Show simple item record

dc.contributor.author CUZNEȚOV, Larisa
dc.date.accessioned 2022-04-04T10:08:39Z
dc.date.available 2022-04-04T10:08:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CUZNEȚOV, Larisa. Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 284-301. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3051
dc.description Articolul conține un studiu teoretic privind abordarea strategiile, stilurile și metodele procesului de învățământ universitar.. De asemenea, sunt evidențiate și explicate legăturile interne ale procesului de predare-învățare-evaluare... en_US
dc.description.abstract The article contains a theoretical study on the approach to the strategies, styles and methods of the university education process. The internal links of the teaching-learning-evaluation process are also highlighted and explained. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Learning strategies en_US
dc.subject Learning styles en_US
dc.subject Teaching methods initial training en_US
dc.subject Teachers en_US
dc.subject Metacognition en_US
dc.subject Neurodidactics en_US
dc.subject Strategii de învățare en_US
dc.subject Strategii de învățare en_US
dc.subject Metode de învățământ formarea inițială en_US
dc.subject Cadre didactice en_US
dc.subject Metacogniție en_US
dc.subject Neurodidactică en_US
dc.title Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account