dc.contributor.author |
CUZNEȚOV, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-04T10:08:39Z |
|
dc.date.available |
2022-04-04T10:08:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
CUZNEȚOV, Larisa. Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 284-301. ISBN 978-9975-46-567-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-567-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3051 |
|
dc.description |
Articolul conține un studiu teoretic privind abordarea strategiile, stilurile și metodele procesului de învățământ universitar.. De asemenea, sunt evidențiate și explicate legăturile interne ale procesului de predare-învățare-evaluare... |
en_US |
dc.description.abstract |
The article contains a theoretical study on the approach to the strategies, styles and methods of the university education process. The internal links of the teaching-learning-evaluation process are also highlighted and explained. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Learning strategies |
en_US |
dc.subject |
Learning styles |
en_US |
dc.subject |
Teaching methods initial training |
en_US |
dc.subject |
Teachers |
en_US |
dc.subject |
Metacognition |
en_US |
dc.subject |
Neurodidactics |
en_US |
dc.subject |
Strategii de învățare |
en_US |
dc.subject |
Strategii de învățare |
en_US |
dc.subject |
Metode de învățământ formarea inițială |
en_US |
dc.subject |
Cadre didactice |
en_US |
dc.subject |
Metacogniție |
en_US |
dc.subject |
Neurodidactică |
en_US |
dc.title |
Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |