REPOZITORIU UPSC

Preocuparea cadrelor didactice pentru formarea competenței de ascultare activă la elevi

Show simple item record

dc.contributor.author CODREANU, Florina
dc.contributor.author MARIANA, Marin
dc.date.accessioned 2022-04-04T09:48:57Z
dc.date.available 2022-04-04T09:48:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CODREANU, Florina, MARIANA, Marin. Preocuparea cadrelor didactice pentru formarea competenței de ascultare activă la elevi. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 273-284. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3050
dc.description Competența de comunicare este considerată o competență-cheie care se dorește a fi dezvoltată în procesul didactic, întrucât reprezintă un factor primordial în procesul de relaționare a oamenilor pe întreg parcursul vieții. Prin menirea și priceperea cadrelor didactice se urmărește ca elevii să fie implicați în situații concrete de comunicare în care să-și valorifice cunoștințele și mai ales să-și exerseze competența de ascultare activă. În contextul pandemic în care tehnologia ne ocupă din ce în ce mai mult timpul și viața, elevii par a face eforturi mari pentru a descoperi limita dintre real și virtual, iar profesorii trăiesc adesea frustrarea de a fi doar auziți, nu și ascultați sau înțeleși. Iată de ce stă în puterea lor să elimine barierele și blocajele în comunicare și să aplice reguli de aur și tehnici de dezvoltare a competenței de ascultare activă. en_US
dc.description.abstract The communication competence is considered to be a key-competence that is intended to be developed in the teaching process, as it is a key factor in the process of relating people throughout life. The purpose and skills of the teachers is to ensure that students are involved in concrete communication situations in which to capitalize ob their knowledge and specially to practice their active listening skills. In the pandemic context in which technology is taking up more and more time of our own, students seem to make great efforts to discover the boundary between real and virtual means, on which teachers often experience the frustration of being only heart, and not perceived or understood. That is why it is in their power to eliminate the barriers and obstructions in communication and to apply golden rules and techniques for developing active listening skills. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Competence en_US
dc.subject Communication en_US
dc.subject Active listening en_US
dc.subject Abilities en_US
dc.subject Competență en_US
dc.subject Comunicare en_US
dc.subject Ascultare activă en_US
dc.subject Abilități en_US
dc.title Preocuparea cadrelor didactice pentru formarea competenței de ascultare activă la elevi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account