REPOZITORIU UPSC

Comunicarea - loc central la nivelul procesului de management din cadrul instituțiilor de învățământ

Show simple item record

dc.contributor.author CALESTRU, Angela
dc.date.accessioned 2022-04-04T09:09:40Z
dc.date.available 2022-04-04T09:09:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CALESTRU, Angela. Comunicarea - loc central la nivelul procesului de management din cadrul instituțiilor de învățământ. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 250-257. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3047
dc.description Calitatea comunicării depinde de înțelegerea problemelor cu care se confruntă orice angajat, de la manager până la funcționarul de la cel mai jos nivel ierarhic. Așadar, comunicarea ocupă un loc central în procesul de management, cunoscând o evoluție spectaculoasă, de la o comunicare autoritară, prescriptivă, la o comunicare relațională, democratică. Managerul școlii prin toată activitatea sa trebuie să devină un exponent al culturii comunicării, trebuie să dezvolte și să promoveze o politică bazată pe un sistem de comunicare care să-i permită să își ajusteze în permanență structura și procesul organizatoric la condiții în continuă schimbare. De aceea, este necesar ca noile structuri organizatorice sa fie flexibile, sa atraga cat mai multi subordonati in ceea ce priveste stabilirea si realizarea obiectivelor si totodata sa inventeze noi forme de management managerial in care comunicarea sa fie elementul central. en_US
dc.description.abstract The quality of communication depends on the understanding of the problems faced by any employee, from the manager to the official at the lowest hierarchical level. So, communication occupies a central place in the management process, experiencing a spectacular evolution, from an authoritarian, prescriptive communication to a relational, democratic communication. The school manager through all his activity must become an exponent of the culture of communication, it must develop and promote a policy based on a communication system that allows it to constantly adjust its organizational structure and process to ever-changing conditions. Therefore, it is necessary for the new organizational structures to be flexible, to attract as many subordinates as possible in terms of setting and achieving objectives and also to invent new forms of managerial management in which communication is the central element. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Communication en_US
dc.subject Management en_US
dc.subject Managerial communication en_US
dc.subject Comunicare en_US
dc.subject Comunicare managerială en_US
dc.title Comunicarea - loc central la nivelul procesului de management din cadrul instituțiilor de învățământ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account