dc.contributor.author |
VERINGĂ, Tamara |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-03T19:58:28Z |
|
dc.date.available |
2022-04-03T19:58:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
VERINGĂ, Tamara. Modelarea – criterii de evaluare. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 209-214. ISBN 978-9975-46-567-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-567-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3042 |
|
dc.description |
Modelarea cu scop didactic trebuie să îndeplinească câteva cerinţe: produsul modelat să corespundă originalului, să fie simplu, micşorat sau mărit, să permită o cunoştere mai rapidă şi mai uşoară a subiectului studiat, iar evaluarea produsului modelat să fie făcutăîn baza unor criterii. |
en_US |
dc.description.abstract |
Modeling for didactic purposes must meet several requirements: the modeled product must correspond to the original, be simple, reduced or enlarged, allow a faster and easier knowledge of the subject studied, and the modeled product must be evaluated based on criteria. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Modeling |
en_US |
dc.subject |
Evaluation criteria |
en_US |
dc.subject |
Skills |
en_US |
dc.subject |
Modelare |
en_US |
dc.subject |
Criterii de evaluare |
en_US |
dc.subject |
Competenţe |
en_US |
dc.title |
Modelarea – criterii de evaluare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |