REPOZITORIU UPSC

Modelarea – criterii de evaluare

Show simple item record

dc.contributor.author VERINGĂ, Tamara
dc.date.accessioned 2022-04-03T19:58:28Z
dc.date.available 2022-04-03T19:58:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation VERINGĂ, Tamara. Modelarea – criterii de evaluare. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 209-214. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3042
dc.description Modelarea cu scop didactic trebuie să îndeplinească câteva cerinţe: produsul modelat să corespundă originalului, să fie simplu, micşorat sau mărit, să permită o cunoştere mai rapidă şi mai uşoară a subiectului studiat, iar evaluarea produsului modelat să fie făcutăîn baza unor criterii. en_US
dc.description.abstract Modeling for didactic purposes must meet several requirements: the modeled product must correspond to the original, be simple, reduced or enlarged, allow a faster and easier knowledge of the subject studied, and the modeled product must be evaluated based on criteria. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Modeling en_US
dc.subject Evaluation criteria en_US
dc.subject Skills en_US
dc.subject Modelare en_US
dc.subject Criterii de evaluare en_US
dc.subject Competenţe en_US
dc.title Modelarea – criterii de evaluare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account