dc.contributor.author |
STOICA (BOLTAȘU), Georgiana |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-03T19:44:05Z |
|
dc.date.available |
2022-04-03T19:44:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
STOICA (BOLTAȘU), Georgiana. Dezvoltarea abilităților creative ale preșcolarilor în procesul educațional în disciplinele naturale și matematice. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 198-209. ISBN 978-9975-46-567-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-567-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3041 |
|
dc.description |
Cadrul instituțional pentru dezvoltarea intelectuală, fizică, artistică etc. este sistemul educațional în termenul general „școală”, cu toate etapele sale: preșcolar, școlar, mic (primar), gimnazial, liceu / profesional, universitar.
Copiii vin la grădiniță cu o mulțime de cunoștințe despre mediu (plante, animale, grădiniță de flori / parcuri, grădiniță de legume, pădure, apă curentă, apă stând, soare, lună, stele etc.) fie din realitate, fie din desene, desene animate , albume etc. El le recunoaște cu ușurință, cunoaște anomatopeile, le cunoaște nevoile: mâncare, apă, adăpost, lumină, îngrijire. |
en_US |
dc.description.abstract |
The institutional framework for intellectual, physical, artistic development, etc. is the education system in general term "school", with all its stages: preschool, school, small (primary), middle school, high school / professional, university.
Children come to kindergarten with a lot of knowledge about the environment (plants, animals, flower / park kindergarten, vegetable kindergarten, forest, running water, standing water, sun, moon, stars, etc.) either from reality or from drawings, cartoons, albums, etc. He also recognizes them easily, knows the anomatopoeias, knows their needs: food, water, shelter, light, care. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Preschoolers ecological |
en_US |
dc.subject |
Kindergarten |
en_US |
dc.subject |
Mathematical activities |
en_US |
dc.subject |
Environmental protection |
en_US |
dc.subject |
Educatie |
en_US |
dc.subject |
Preșcolari |
en_US |
dc.subject |
Educație ecologică |
en_US |
dc.subject |
Gradinița |
en_US |
dc.subject |
Activitați matematice |
en_US |
dc.subject |
Protejarea mediului |
en_US |
dc.title |
Dezvoltarea abilităților creative ale preșcolarilor în procesul educațional în disciplinele naturale și matematice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |