dc.contributor.author |
HÎRȚAN, Ana |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-31T07:46:44Z |
|
dc.date.available |
2022-03-31T07:46:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
HÎRȚAN, Ana. Competențele pedagogice ale cadrului didactic în contextul actual. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 132-139. ISBN 978-9975-46-567-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-567-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3035 |
|
dc.description |
Adesea, obiectivul major şi unic al şcolii îl reprezintă dezvoltarea cognitivă, dar idealul în educație nu înseamnă doar educaţia intelectuală şi transmitere de cunoştinţe. Educabilul are nevoie de o formare completă a personalităţii sale şi chiar dacă nu dispune de influenţe consistente, coerente pentru creştere morală şi afectivă, el va căuta aceste elemente prin modelele adulte din mediu. Aşadar, este momentul să menționăm că orice profesor, indiferent de disciplina predată, ar trebui să fie, înainte de toate, matur, afectiv, deci coerent cu sine, o persoană dezirabilă social şi capabilă de interacţiune cu educabilii. |
en_US |
dc.description.abstract |
Often, the major and only goal of the school is cognitive development, but the ideal in education is not just intellectual education and knowledge transfer. The learner needs a complete formation of his personality and even if he does not have consistent, coherent influences for moral and affective growth, he will look for these elements through the adult models in the environment. Therefore, it is time to mention that any teacher, regardless of the discipline taught, should be, above all, mature, affective, so consistent with himself, a socially desirable person and capable of interacting with teachable. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Pedagogical aptitude |
en_US |
dc.subject |
Pedagogical competence |
en_US |
dc.subject |
Moral competence |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Aptitudine pedagogică |
en_US |
dc.subject |
Competență pedagogică |
en_US |
dc.subject |
Competență morală |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.title |
Competențele pedagogice ale cadrului didactic în contextul actual |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |