REPOZITORIU UPSC

Posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author VACARCIUC, Mariana
dc.contributor.author GROZAVU, Daniela-Monica
dc.date.accessioned 2022-03-31T07:30:57Z
dc.date.available 2022-03-31T07:30:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation VACARCIUC, Mariana, GROZAVU, Daniela-Monica. Posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii în clasele primare. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 111-123. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3033
dc.description În sistemul de învățământ general, procesul educațional este un fenomen complex, iar societatea trebuie să fie mereu preocupată ca scopul educației să fie atins. Misiunea cadrului didactic este de a folosi multiple și diferite abordări pedagogice, de reinterpretare și integrare într-o manieră personală a informațiilor ce urmează a fi transmise elevilor, pentru a-i atrage pe aceștia, pentru a le dezvolta gustul pentru muzică, dar și competențe solide în ceea ce privește educația muzicală, în speță Muzica și mișcarea.Rolul esențial, în clasele primare, revine învățătorului ce trebuie să identifice cele mai potrivite strategii, resurse, să utilizeze diverse posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii, încât lecția de Muzică și mișcare să-și atingă scopul. en_US
dc.description.abstract In the education system in general, the educational process represents a complex pheunomenon and the society must always be concerned to achieve the aim of education. The mission of the teaching staff is to use multiple and different pedagogical approaches, reinterpretation and and integration in a personal manner to the information to be given to students , in training order to attract them, to develop their taste for music, but also to develop solid competences concerning music education, escpecially music and movement. The primary role of the primary classes is for the teacher who must identify the most suitable strategies, resources,use a large variety of possibilities for pedagogical reinterpretation of music, so that the lesson of Music and movement can achieve its purpose. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Music and Sports en_US
dc.subject Modern pedagogy en_US
dc.subject Method en_US
dc.subject Metodă en_US
dc.subject Pedagogie modernă en_US
dc.subject Muzică și mișcare en_US
dc.title Posibilități de reinterpretare pedagogică a muzicii în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account