REPOZITORIU UPSC

Strategii de asigurare a securității pedagogice și psihologice la studenții pedagogi în procesul stagiului de practică profesională

Show simple item record

dc.contributor.author RAILEANU, Olga
dc.date.accessioned 2022-03-30T07:54:36Z
dc.date.available 2022-03-30T07:54:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation RAILEANU, Olga. Strategii de asigurare a securității pedagogice și psihologice la studenții pedagogi în procesul stagiului de practică profesională. În: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale : Materialele conferinței ştiințifice naţionale cu participare internațională, 17 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 46-64. ISBN 978-9975-46-567-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-567-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3028
dc.description În ultimii ani, tot mai insistent se caută noi modalități de abordare și de dezvoltare a sistemului de formare inițială a cadrelor didactice. Un imperativ conceptual specific este considerat activitatea de instruire și de realizare a stagiilor de practică profesională a studenților, care corespunde perfect necesităţilor de dezvoltare și autorealizare a individului în noile condiţii socio-culturale. În formarea profesională la specialitate un loc aparte îl dețin stagiile de practică profesională, care trebuie să întregească sistemul de formare a competențelor indicate în standardul de specialitate, mai ales a celor la nivel de aplicare și integrare. Importanţa practicii profesionale derivă şi din faptul că este singura formă prin care se formează aptitudinea (competenţa) pedagogică şi se pun bazele unui stil didactic personal. en_US
dc.description.abstract In recent years, new ways of approaching and developing the system of initial teacher training are increasingly being sought. A specific conceptual imperative is considered the activity of training and conducting internships for students, which perfectly corresponds to the needs of development and self-realization of the individual in the new socio-cultural conditions. In the vocational training in the specialty, a special place is held by the internships, which must complete the training system of the competencies indicated in the specialized standard, especially those at the level of application and integration. The importance of professional practice also derives from the fact that it is the only form through which the pedagogical aptitude (competence) is formed and the foundations of a personal didactic style are laid. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Psychological security en_US
dc.subject Internship en_US
dc.subject Professional practice en_US
dc.subject Resistance to education en_US
dc.subject School ∕ academic environment en_US
dc.subject Pedagogical students en_US
dc.subject Securitate psihologică en_US
dc.subject Stagiu de practică en_US
dc.subject Practică profesională en_US
dc.subject Rezistență la educație en_US
dc.subject Mediu școlar∕academic en_US
dc.subject Studenți pedagogi en_US
dc.title Strategii de asigurare a securității pedagogice și psihologice la studenții pedagogi în procesul stagiului de practică profesională en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account