REPOZITORIU UPSC

Pedagogia diferențiată- cheia succesului în învățământul primar

Show simple item record

dc.contributor.author LÎSENIUC, Emilia
dc.date.accessioned 2022-03-29T07:51:33Z
dc.date.available 2022-03-29T07:51:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation LÎSENIUC, Emilia. Pedagogia diferențiată- cheia succesului în învățământul primar. În: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali : Materialele Conferinței Ştiințifice cu participare internațională, 12 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 284-287. ISBN 978-9975-46-570-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-570-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3020
dc.description.abstract Traditionally, the differentiated education is designed and carried out by taking into account specific characteristics of pupils. Usually, these are either learning styles or multiple intelligences. The article proposes a new approach to differentiated education using pupils learning abilities, which helps the development of his/her personality. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Differentiated education en_US
dc.subject Personality en_US
dc.subject Success en_US
dc.title Pedagogia diferențiată- cheia succesului în învățământul primar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account