dc.contributor.author |
LÎSENIUC, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-29T07:51:33Z |
|
dc.date.available |
2022-03-29T07:51:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
LÎSENIUC, Emilia. Pedagogia diferențiată- cheia succesului în învățământul primar. În: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali : Materialele Conferinței Ştiințifice cu participare internațională, 12 noiembrie 2021. Chișinău : [S. n.], 2021, pp. 284-287. ISBN 978-9975-46-570-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-570-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3020 |
|
dc.description.abstract |
Traditionally, the differentiated education is designed and carried out by taking into account specific characteristics of pupils. Usually, these are either learning styles or multiple intelligences. The article proposes a new approach to differentiated education using pupils learning abilities, which helps the development of his/her personality. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Differentiated education |
en_US |
dc.subject |
Personality |
en_US |
dc.subject |
Success |
en_US |
dc.title |
Pedagogia diferențiată- cheia succesului în învățământul primar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |